Jump to content

Msn maakt geen verbinding


gammie_

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb al een paar maanden last van internet verbinding die er nog wel eens uit vliegt, ook de laatste paar dagen heb ik dit probleem weer (ligt aan onze provider). Ik heb op dit moment verbinding, ook staat het tekentje gewoon op verbonden. Alleen nu heb ik voor het eerst dat MSN niet wilt aanmelden, ik krijg steeds foutcode's die onder google aangegeven staan als ''geen verbinding'' of ''verbindings problemen''. Heb al op een laptop en een oude computer in huis geprobeerd, maar ook daar krijg ik geen verbinding met MSN Messenger, aangezien onze internet verbinding prima en snel werkt, heb ik een vermoede dat het aan MSN zelf ligt, alhoewel ik dit natuurlijk niet zeker weet... Zijn er leden die dit kunnen beamen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    7

  • FerryN

    3

  • Honkbal95

    3

  • Sonny-The-Pilot

    3

Top Posters In This Topic

sinds vandaag heh?

welke foutcode? Ik kom er namelijk ook niet op. Waarschijnlijk zijn ze aan het klooien bij MSN zelf, dus morgen ofzo moet hij het wel weer doen. Zal nog even kijken welke code ik krijg, kan ik die posten.

EDIT:

ow jij wel ingelogd? raar... Ik kom er niet op... wel op gmail...

Foutcode bij mij:

8100030d

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, inderdaad erg kut.. Ebuddy werkt ookal niet. Bij niemand.. :N

Ik wou net het topic maken, alleen jij was me voor. :puh:

@Neam^inf

En waarom werkt hij dan bij jou..? :duh:

Ik ben ingelogd! :dans:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

sinds vandaag heh?

welke foutcode? Ik kom er namelijk ook niet op. Waarschijnlijk zijn ze aan het klooien bij MSN zelf, dus morgen ofzo moet hij het wel weer doen. Zal nog even kijken welke code ik krijg, kan ik die posten.

EDIT:

ow jij wel ingelogd? raar... Ik kom er niet op... wel op gmail...

Foutcode bij mij:

8100030d

Die foutcode heb ik ook. Ligt het gelukkig niet aan mijn provider zelf. Maar wel zeer vervelend, ik woon zelf in omstreek Amstelveen (Noord-Holland).

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij doet hij het weer want ik kan er weer op. :D

Nou bij mij nog steeds niet :N

@Sonny-The-Pilot, inderdaad Ebuddy, Meebo ect. werken ook allemaal niet. Wat ik wel erg vreemd vind, is dat ik wel op hotmail.com in mijn email kom :?

Link to comment
Delen op andere websites

De servers hebben er een paar minuten geleden even uit gelegen en daarvoor had ik ook problemen alleen nu heb ik weer een andere foutmelding, terwijl ik geen stap verder ben gekomen.... Hopelijk is het tegen de avond wel weer opgelost, gaat meestal wel snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt alles het gelukkig weer :)

Gebeurt helaas wel redelijk vaak met MSN heb ik het idee :(

Ik heb dit misschien 2 jaar geleden eens meegemaakt. Verder heb ik nooit wat met msn...

Edit: Gezellig het probleem is er weer :{ Jullie ook wéér last van die foutmelding?

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...