gammie_ Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Hallo, Ik heb al een paar maanden last van internet verbinding die er nog wel eens uit vliegt, ook de laatste paar dagen heb ik dit probleem weer (ligt aan onze provider). Ik heb op dit moment verbinding, ook staat het tekentje gewoon op verbonden. Alleen nu heb ik voor het eerst dat MSN niet wilt aanmelden, ik krijg steeds foutcode's die onder google aangegeven staan als ''geen verbinding'' of ''verbindings problemen''. Heb al op een laptop en een oude computer in huis geprobeerd, maar ook daar krijg ik geen verbinding met MSN Messenger, aangezien onze internet verbinding prima en snel werkt, heb ik een vermoede dat het aan MSN zelf ligt, alhoewel ik dit natuurlijk niet zeker weet... Zijn er leden die dit kunnen beamen?
Honkbal95 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 ik heb het ook iedereen hier heeft het(in alphen dan) ben nu eindelijk ingelogd
Remi-X Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) sinds vandaag heh? welke foutcode? Ik kom er namelijk ook niet op. Waarschijnlijk zijn ze aan het klooien bij MSN zelf, dus morgen ofzo moet hij het wel weer doen. Zal nog even kijken welke code ik krijg, kan ik die posten. EDIT: ow jij wel ingelogd? raar... Ik kom er niet op... wel op gmail... Foutcode bij mij: 8100030d Bewerkt: 10 september 2008 door R[E]/\/\i!i!
Nemean^inf Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Er zijn wat problemen met de servers van MSN. Iedereen heeft er last van behalve ik.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Ja, inderdaad erg kut.. Ebuddy werkt ookal niet. Bij niemand.. Ik wou net het topic maken, alleen jij was me voor. @Neam^inf En waarom werkt hij dan bij jou..? Ik ben ingelogd! Bewerkt: 10 september 2008 door Sonny-The-Pilot
gammie_ Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 sinds vandaag heh? welke foutcode? Ik kom er namelijk ook niet op. Waarschijnlijk zijn ze aan het klooien bij MSN zelf, dus morgen ofzo moet hij het wel weer doen. Zal nog even kijken welke code ik krijg, kan ik die posten. EDIT: ow jij wel ingelogd? raar... Ik kom er niet op... wel op gmail... Foutcode bij mij: 8100030d Die foutcode heb ik ook. Ligt het gelukkig niet aan mijn provider zelf. Maar wel zeer vervelend, ik woon zelf in omstreek Amstelveen (Noord-Holland).
Danoontje_nl Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 volgens mij doet hij het weer want ik kan er weer op.
gammie_ Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 volgens mij doet hij het weer want ik kan er weer op. Nou bij mij nog steeds niet @Sonny-The-Pilot, inderdaad Ebuddy, Meebo ect. werken ook allemaal niet. Wat ik wel erg vreemd vind, is dat ik wel op hotmail.com in mijn email kom
Remi-X Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 yeeeuh bij mij doet hij het wel weer ik denk niet dat het raar is dat je op je hotmail komt, volgens mij is dat los van de msn server.
Galiorix Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 De servers hebben er een paar minuten geleden even uit gelegen en daarvoor had ik ook problemen alleen nu heb ik weer een andere foutmelding, terwijl ik geen stap verder ben gekomen.... Hopelijk is het tegen de avond wel weer opgelost, gaat meestal wel snel.
JayKay Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Gebeurt helaas wel redelijk vaak met MSN heb ik het idee
Galiorix Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Dit heeft mij geholpen Klik! Zoek naar 81000306... Bewerkt: 10 september 2008 door Galiorix
JayKay Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Dit heeft mij geholpen Klik! Zoek naar 81000306... Ja inderdaad, bedankt
Torritor Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Ik kan er ook niet op. Waarschijnlijk zit er een fout in m'n MSN-account. Bewerkt: 10 september 2008 door Torritor
gammie_ Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Bij mij werkt alles het gelukkig weer Gebeurt helaas wel redelijk vaak met MSN heb ik het idee Ik heb dit misschien 2 jaar geleden eens meegemaakt. Verder heb ik nooit wat met msn... Edit: Gezellig het probleem is er weer Jullie ook wéér last van die foutmelding? Bewerkt: 10 september 2008 door gammie_
Recommended Posts