Jump to content

Msn maakt geen verbinding


gammie_

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gammie_

    7

  • FerryN

    3

  • Honkbal95

    3

  • Sonny-The-Pilot

    3

Top Posters In This Topic

Had je de zelfde foutmelding/code als mij? Na een kwartiertje kon ik er gewoon op.. :Y

Inderdaad, ik kan er nu weer op. Maar wel erg vervelend, als er dan een probleem is waarom lost MSN Messenger het dan niet volledig op, dan iedere keer korte pauzes met vervolg dat de server weer plat ligt...

Link to comment
Delen op andere websites

dat probleem is er weer :duh:

Inderdaad ik heb er al ander half uur last van :duh: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, iedere keer de zelfde fout verdeelt over meerdere dagen... Is er nergens informatie te vinden? Of een soort nieuws mededeling? Lijkt me toch wel handig als je als provider of server van MSN Messenger, je gebruikers laat weten wat er allemaal aan de hand is. Er staat in iedergeval niets op hun website zelf.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

dat probleem is er weer :duh:

Inderdaad ik heb er al ander half uur last van :duh: Dit heb ik nog nooit meegemaakt, iedere keer de zelfde fout verdeelt over meerdere dagen... Is er nergens informatie te vinden? Of een soort nieuws mededeling? Lijkt me toch wel handig als je als provider of server van MSN Messenger, je gebruikers laat weten wat er allemaal aan de hand is. Er staat in iedergeval niets op hun website zelf.

Je moet geluk hebben. De ene keer lukt het wel, en de andere keer niet. Het is inderdaad klote als je je niet kan aanmelden. Gewoon om de minuut proberen, na 5 minuten kon ik me aanmelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet geluk hebben. De ene keer lukt het wel, en de andere keer niet. Het is inderdaad klote als je je niet kan aanmelden. Gewoon om de minuut proberen, na 5 minuten kon ik me aanmelden.

Ja dat probeer ik ook iedere keer, maar krijg nu steeds een andere foutcode:81000314. Gister middag was het steeds een kwartier of half uur en nu is het al bijna 2 uur aan de gang... Bij mij duurt het steeds langer.

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een handige tip voor somiggen,als de tijd en datum van je pc niet goed staan kan je ook niet op msn.

Hoe kom je daar op?

Heb ik een keer uitgevonden,ik had mijn bios gereset en toen kon ik niet meer op msn,toen ik de tijd weer goed gezet had deed msn het weer(foutcode:80048820).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een handige tip voor somiggen,als de tijd en datum van je pc niet goed staan kan je ook niet op msn.

Hoe kom je daar op?

Heb ik een keer uitgevonden,ik had mijn bios gereset en toen kon ik niet meer op msn,toen ik de tijd weer goed gezet had deed msn het weer(foutcode:80048820).

Hmm, bij mijn zus pc, daarbij is de batterij van de moederbord leeg, en vergeet ie de tijd na iedere keer afsluiten en opnieuw opstarten.

En zij kan gewoon op msn :?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...