Jump to content

Specs GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat worden de specs van GTA IV? Of zijn die nog onbekend? Misschien een gokje dan...

Geplaatst:

Die zijn momenteel nog onbekend. Gokje ja.... Moeilijk vast te stellen. Wat ik wel bijna met zekerheid durf te zeggen is dat het werkt met DX9 zowel onder Windows XP als Windows Vista. Verder denk ik dat je minimaal 1GB RAM nodig hebt voor XP en 1,5GB voor Vista. Videokaart denk ik: Hoger dan Nvidia Gefore 7600GT en bij ATi Hoger dan de 1650 Pro / 1950XT.

Geplaatst:

hoeveel mb grafische kaart dan? Volgens mij kan het dan alleen aan de gkaar liggen, ik denk zelf dat je zo'n 512 mb nodig zal hebben, k heb 256 mb. Maar ken een zaakje waar je best wel goedkoop eeen nieuwe kan krijgen.

Geplaatst: (bewerkt)

hoeveel mb grafische kaart dan? Volgens mij kan het dan alleen aan de gkaar liggen, ik denk zelf dat je zo'n 512 mb nodig zal hebben, k heb 256 mb. Maar ken een zaakje waar je best wel goedkoop eeen nieuwe kan krijgen.

256 is echt wel genoeg :) Eigelijk maakt aantal mb's weinig tot niks uit. Ik denk dat het minimaal misschien wel minder dan een 7600GT wordt.

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

kej mooi hoef ik waarschijnlijk niks nieuw te kopen. mijn specs:

HP elite pc m9160

2 gb ram

intel core 2 duo 2.33 ghz

Ati radeon (model onbekend) 256 mb

windows vista home premium sp1 (word waarschijnlijk weer xp, werkt beter voor mij...)

32 bits

Maar het aantal mb's van de gkaart is volgens mij wel belangrijk. Dat is om de snelheid te geven. Hoe minder je hebt, hoe meer het spel gaat haperen. of moet ik weer wat leren :puh:?

Geplaatst:

was al verteld dat de specs nog niet bekend waren... en dat eerste, waarom vind ik dan niks in de zoekfunctie?

Geplaatst:

was al verteld dat de specs nog niet bekend waren... en dat eerste, waarom vind ik dan niks in de zoekfunctie?

Uhm, je kan ook gewoon de topic list door kijken... Zoiezo hoort dit in Software, niet in Hardware want het is meer software dan hardware gerelateerd. We kunnen overigens niet zeggen of jij GTA aan kan want we weten niet hoe snel je videokaart is....

Geplaatst: (bewerkt)

snel genoeg :eten::puh::tu:

hoop ik....

EDIT

@sprunk: klikkerdekliklik heb ik niet veel aan, da zijn alleen grote verschillen..

@galiorix: waarom niet in hardware? k heb de specs toch nodig? en een gkaart, proccessor etc zijn hardware..

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

Een heel topic voor het speculeren van GTA4 specificaties in Hardware vind ik wel genoeg. Ga hier maar verder. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...