Soulreaver Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Heey mensen, ik heb een probleem. Als ik life's a beach doe en ik begin te dansen moet ik altijd voordat de rondjes in de cirkel zit drukken geen probleem maar soms doet het spel alsof ik 10 keer op die knop druk heel irritant dus ik kan me missie niet afmaken :| v.1 alleen sa-mp mod Reageren
Donwell Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Als ik jou nu goed begrijp, druk jij voordat de pijltjes in de cirkel zijn? In dat geval moet je het juist gaan omdraaien: je moet de knoppen juist indrukken op het moment dat ze zich in het rondje bevinden. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Dit probleem had ik ook, (ik heb ook de PC versie) maar na een paar keer proberen deed hij het bij mij weer helemaal puik. Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 en daarna snel wegwezen met die auto, ze achtervolgen je en schieten op je. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Oh dansen? ik Jate de auto gelijk. Reageren
Zaahed Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Oh dansen? ik Jate de auto gelijk. Hoe kan dat nou heb je een mod of een trainer gedownload. Want de auto zit op slot hoor . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.