Jump to content

Voetbal

Timske

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit op voetbal en praat er af en toe over. Vind het leuk om te doen. Maar op school praten ze ervaak over en dan kan ik niet zo goed mee praten. Vind ik best wel jammer. En ik houd me veel liever met computer dingen en school bezig waar ik ook veel me tijd aan besteed. En ik ga ook graag na buiten. Maar wedstrijden kijken enzo vind ik minder leuk :duh:

Geplaatst:
Ik zit op voetbal en praat er af en toe over. Vind het leuk om te doen. Maar op school praten ze ervaak over en dan kan ik niet zo goed mee praten. Vind ik best wel jammer. En ik houd me veel liever met computer dingen en school bezig waar ik ook veel me tijd aan besteed. En ik ga ook graag na buiten. Maar wedstrijden kijken enzo vind ik minder leuk :duh:
En dus moet er een topic in het luxuries forum worden aangemaakt :Y
Geplaatst:
Wat is het doel van dit topic :7 ?

Uuuuh, trouwens ik vraag het mezelf ook eigenlijk wel af.... ^_^

Geplaatst:

Volgens mij is de bedoeling dat je praat over voetbal (waar al meer dan genoeg topics over zijn). Leuk dat je wilt melden dat je op voetbal zit maar er is een apart topic over >>=-WAT VOOR SPORT DOE JIJ-=<<. Daar kun je melden welke sport jij doet.

Geplaatst:

Kan je de akka 3000 ??? Mij is het maar een paar keer gelukt als ik geluk heb en het lukt 3 van de 4 keer niet.

Geplaatst:

Als ik over voetbal praat, is het vaak tranfers, uitslagen, blesseures, gebeurtenissen

ga zo maar door :Y

Geplaatst:
Als ik over voetbal praat, is het vaak tranfers, uitslagen, blesseures, gebeurtenissen

Ja, dat is waar ik ook altijd over praat XD

Als je nou eens af en toe op Vi.nl of KNVB.nl of andere voetbalsite's kijkt, kan je ook meepraten, als dat is wat je wilt bereiken met dit topic :7

Geplaatst:

Ja, dat is waar ik ook altijd over praat XD

Als je nou eens af en toe op Vi.nl of KNVB.nl of andere voetbalsite's kijkt, kan je ook meepraten, als dat is wat je wilt bereiken met dit topic :7

Vi.nl doet altijd opvallend nieuws, knvb kijk ik nooit :7 en de overige sites zijn wel handig zoals voetbalzone(waar ik perm ban op heb :7 ) en voetbalprimeur maar er zijn natuurlijk nog meer
Geplaatst:

wederom zo'n lekker nutteloos topic waar iemand iets over zijn/haar privéleven verteld :duh:^_^

Geplaatst:
wederom zo'n lekker nutteloos topic waar iemand iets over zijn/haar privéleven verteld :duh:^_^

Wederom zo'n lekker nutteloze reactie waardoor dit soort topics altijd van een slotje voorzien moeten worden.. :slotje:

Check je PB's aub.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...