mrtuning Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 ik had in een missie dat je me telefoon een auto bom moet aflaten gaan. na de missie kan dat ook zo ja hoe? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 ja als je 80% vriendschap hebt met packie kan je hem bellen voor een autobom. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Er was net ook al een topic geopend over dat. Reageren
Smeets Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Als Packie (Patrick McReary) je leuk genoeg (75%) vind kun je hem opbellen voor een auto bom. Dus eerst bevriend worden door hem vaak te bellen. (NIET tussen 6am - 3pm, dan slaapt hij namelijk.) Hij eet graag bij Burgershot en Pizza Stack. Zodra je de ability hebt hoef je Packie niet meer te bellen, maar als je zijn telefoontjes afwijst zal hij je minder leuk gaan vinden en ben je de ability kwijt! (Totdat je weer op 75% zit uiteraard) Bewerkt: 11 september 2008 door Smeets Reageren
Koen729 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Als Packie (Patrick McReary) je leuk genoeg (75%) vind kun je hem opbellen voor een auto bom. Dus eerst bevriend worden door hem vaak te bellen. (NIET tussen 6am - 3pm, dan slaapt hij namelijk.) Hij eet graag bij Burgershot, Pang en Pizza Stack. En hij drinkt graag bij Donnie's Bar. Zodra je de ability hebt hoef je Packie niet meer te bellen, maar als je zijn telefoontjes afwijst zal hij je minder leuk gaan vinden en ben je de ability kwijt! (Totdat je weer op 75% zit uiteraard) 1. Wat is pang? 2. Waar is Donnie's Bar.. Reageren
Smeets Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 1. Wat is pang?2. Waar is Donnie's Bar.. Deze bestaan niet, ik heb er nog naar gezocht maar niet gevonden. Ik was verkeerd geïnformeerd. Origineel bericht is aangepast, excuses voor de fout. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 1. Wat is pang?2. Waar is Donnie's Bar.. Deze bestaan niet, ik heb er nog naar gezocht maar niet gevonden. Ik was verkeerd geïnformeerd. Origineel bericht is aangepast, excuses voor de fout. dacht al had er nooit van gehoord Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.