Jump to content

GTA zo mooi mogelijk.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

He allemaal :D

Ok ik zie hier dat heel veel mensen problemen hebben met de fps van de game : gta sa.

Ik weet nog wel iets hierop. Kijk eerst bij options> display settings > advanced> visual fx quality en zet die op LOW. als je die op high heb staan of anders kan je gta namelijk heel erg haperent zijn. of je hem nou op low of op high heb staan maakt niet uit aan kwaliteit. je zal bijna of geen verschil zien in kwaliteit van het beeld. maar het helpt enorm. als dat niet genoeg helpt tja dan moet je je anti aliasing wat minder zetten of de afstand wanneer die moet gaan tekenen. of wat andere ook zeggen resolutie maar daar moet je het laatst naar kijken. succes,

bas

Bewerkt: door basdebeste
Geplaatst:
He allemaal :D

Ok ik zie hier dat heel veel mensen problemen hebben met de fps van de game : gta sa.

Ik weet nog wel iets hierop. Kijk eerst bij options> display settings > advanced> visual fx quality en zet die op LOW. als je die op high heb staan of anders kan je gta namelijk heel erg haperent zijn. of je hem nou op low of op high heb staan maakt niet uit aan kwaliteit. je zal bijna of geen verschil zien in kwaliteit van het beeld. maar het helpt enorm. als dat niet genoeg helpt tja dan moet je je anti aliasing wat minder zetten of de afstand wanneer die moet gaan tekenen. of wat andere ook zeggen resolutie maar daar moet je het laatst naar kijken. succes,

bas

Visual FX = Shader model, aantal textures, resolutie v. textures en schaduwen. :)

Geplaatst:

Wat ook nog wel eens wil helpen is bij de advanced display options de frame limiter aan zetten. Hierdoor blijven het aantal FPS stabiel op zo'n 30FPS. Dat is snel genoeg, want het menselijk ook kan maar 20 FPS onderscheiden. Als je die uit hebt kan dit er tot leiden dat je een hoge framerate hebt, maar je kan ook ineens framedrops krijgen.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Snap even niet zo super goed waar je het over hebt maar als je vraagt wat FPS betekend.,,,

Frames Per Second.. het aantal textures wat ie per seconde laat zodat jij GTA ziet.. verder geen zin in in detail uit te leggen :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...