basdebeste Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) He allemaal Ok ik zie hier dat heel veel mensen problemen hebben met de fps van de game : gta sa. Ik weet nog wel iets hierop. Kijk eerst bij options> display settings > advanced> visual fx quality en zet die op LOW. als je die op high heb staan of anders kan je gta namelijk heel erg haperent zijn. of je hem nou op low of op high heb staan maakt niet uit aan kwaliteit. je zal bijna of geen verschil zien in kwaliteit van het beeld. maar het helpt enorm. als dat niet genoeg helpt tja dan moet je je anti aliasing wat minder zetten of de afstand wanneer die moet gaan tekenen. of wat andere ook zeggen resolutie maar daar moet je het laatst naar kijken. succes, bas Bewerkt: 1 oktober 2008 door basdebeste Reageren
ikt Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 He allemaal Ok ik zie hier dat heel veel mensen problemen hebben met de fps van de game : gta sa. Ik weet nog wel iets hierop. Kijk eerst bij options> display settings > advanced> visual fx quality en zet die op LOW. als je die op high heb staan of anders kan je gta namelijk heel erg haperent zijn. of je hem nou op low of op high heb staan maakt niet uit aan kwaliteit. je zal bijna of geen verschil zien in kwaliteit van het beeld. maar het helpt enorm. als dat niet genoeg helpt tja dan moet je je anti aliasing wat minder zetten of de afstand wanneer die moet gaan tekenen. of wat andere ook zeggen resolutie maar daar moet je het laatst naar kijken. succes, bas Visual FX = Shader model, aantal textures, resolutie v. textures en schaduwen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Wat ook nog wel eens wil helpen is bij de advanced display options de frame limiter aan zetten. Hierdoor blijven het aantal FPS stabiel op zo'n 30FPS. Dat is snel genoeg, want het menselijk ook kan maar 20 FPS onderscheiden. Als je die uit hebt kan dit er tot leiden dat je een hoge framerate hebt, maar je kan ook ineens framedrops krijgen. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Want wat is die Frame Limiter precies? Speelt het spel dan sneller ofzo? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 Snap even niet zo super goed waar je het over hebt maar als je vraagt wat FPS betekend.,,, Frames Per Second.. het aantal textures wat ie per seconde laat zodat jij GTA ziet.. verder geen zin in in detail uit te leggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.