Jump to content

Webbrowser

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand eens goed vertellen hoe je een eigen webbrowser maakt. Als ik het een beetje kan wil ik een GTAforum webbrowser maken als dat mag, met als startpagina GTAforum :Y

Geplaatst:
(...) Als ik het een beetje kan wil ik een GTAforum webbrowser maken als dat mag, met als startpagina GTAforum :Y
Dat van GTAForum mag altijd, daar heeft niemand iets over te zeggen. (...)

Voor het maken van een GTAForum browser moet je toestemming vragen aan Joriz. Het is namelijk niet toegestaan om namen als 'GTAForum' zomaar te gebruiken. :)

Geplaatst:
(...) Als ik het een beetje kan wil ik een GTAforum webbrowser maken als dat mag, met als startpagina GTAforum :Y
Dat van GTAForum mag altijd, daar heeft niemand iets over te zeggen. (...)

Voor het maken van een GTAForum browser moet je toestemming vragen aan Joriz. Het is namelijk niet toegestaan om namen als 'GTAForum' zomaar te gebruiken. :)

Weet ik, moet eerst nog oefenen met me eigen plaatjes dan kan ik het vragen als ik bijvoorbeeld genoeg ervaring heb en er iets moois kan van maken :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

1. (ben geen mod maar ..) Niet dubbel posten >>> Door Thundercover: Geen moderatorgedrag, daar zijn moderators voor.<<<

2. ik kan het met plaatjes een webbrowser maken

3. Alleen in vb2008 heb ik 32 errors

4. vb6 portable lukt het

blij? :Y ? :N ?

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:
Nee, en een dubbelepost plaatsen na bijvoorbeeld 1 dag mag volgens mij ;)

Ja hoor, indien je het antwoord op een vraag wilt weten, mag dat. Het is beter bekend als bumpen, maar vaak gaat het samen. ^_^

En nu weer terug ontopic. :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...