gassen123 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 hoi ik heb een vraag bestaan er nog andere websites voor te daten indeplaats van love-meet.net zo ja hoe gebruik je ze vriendelijk bedankt iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Ja Craplist.net die weet ik aleen nog.. maar hoe je daar precies een date kon regelen moet je zelf maar uitzoeken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Masturmind Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Volgens mij kan j met geen enkele andere site dates zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 In GTA-IV kun je enkel met deze websites een date vinden: www.love-meet.net www.craplist.net www.friendswithoutfaces.net (Is niet echt om te daten, is voor pennenvrienden) Helaas zijn er geen andere websites om te daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 Ja Craplist.net die weet ik aleen nog.. maar hoe je daar precies een date kon regelen moet je zelf maar uitzoeken.. Via craplist.net moet je klikken op de advertentie "Party girl seeks man for NSA fun and blog material - 29 (Lancaster)". Op de site is ze bekend als Liberated Woman en, na op haar ad geklikt te hebben moet je op 'Contact Me' klikken. ;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.