hecket Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Hallo mensen! Ik heb daarnet 2 uurtjes geprobeerd om deze achterlijke missie te voltooien. Mijn record was 2100 maar ik ben het nu echt beuh. Als iemand mij zou kunnen helpen met deze missie bij voorbaat dank! Ik gebruik Versie 1 van gta. geen cheats gebruiken aub.
Remi-X Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) jaah die kan ik wel voor je halen, zonder cheats. Stuur je savegame dan, dan kan ik die tenminste downloaden en spelen. Misschien word het tegenwoordig wel handig om een topic te starten: "Savegame aanvraag voor Life's A Beach" Er worden namelijk zoveel vragen gesteld over die missie Ps: welkom! EDIT: stuur maar wel, ik doe hem om half 4 ofzo... Moet naar school Bewerkt: 11 september 2008 door R[E]/\/\i!i!
hecket Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) jaah die kan ik wel voor je halen, zonder cheats. Stuur je savegame dan, dan kan ik die tenminste downloaden en spelen. Misschien word het tegenwoordig wel handig om een topic te starten: "Savegame aanvraag voor Life's A Beach" Er worden namelijk zoveel vragen gesteld over die missie Ps: welkom! EDIT: stuur maar wel, ik doe hem om half 4 ofzo... Moet naar school Haha sorry Remi. Ik was vergeten om op uploaden te drukken. Ja ik had een zoek opdracht gedaan en er waren te veel results voor "life's a beach". Hopelijk doet ie het nu wel. Edit: jup hieronder zit de bijlage. Nogmaals bedankt GTASAsf1.b Bewerkt: 11 september 2008 door hecket
Remi-X Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Kej dan, k zal hem halen voor je. doet t weer eens niet... en waarom weet ik niet... best wel stom eigenlijk... Iemand anders, kan iemand hem helpen? Bewerkt: 11 september 2008 door R[E]/\/\i!i!
-Matthijs- Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Life's A Beach - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! PS: Gebruik de volgende keer even het lijstje uit de regels. @R[E]/\/\i!i!: Aan je omschrijving te zien ligt het niet aan je versie, maar ligt het probleem ergens anders. Het gebruik van mods zou voor complicaties kunnen zorgen, maar voor hetzelfde geldt scheelt er iets anders. Laten we wat dat betreft in ieder geval maar verdergaan in je topic.
Remi-X Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 -Matthijs-, weet jij misschien waarom ik hem niet kan spelen? (heb er een topic ook voor geopend, klikerdeklikkie)
hecket Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Danku Mathijs werkt perfect!
Recommended Posts