Jump to content

11 September '01

Groot-Duimpje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind die aanslag wel erg veel doden gevallen. Maar het is niet echt de schuld van alles moslims ofzo.

Nee inderdaad nu krijgen alle Moslims de schuld dat is natuurlijk onzin het grootste gedeelte had er niks mee te maken.

Maar ik vind het wel heel erg raar dat de Luchtmacht niet in actie kwam alsof ze allemaal aan het slapen waren en ook als je goed kijkt naar het filmpje waarop het 1e vliegtuig in een van de torens inslaat. Dan zie je dat net voor dat het vliegtuig inslaat in het gebouw, de camera al gaan trillen en dat er al rook uit het gebouw komt. Dus misschien is er wel een bom ingeplaatst.

Bewerkt: door Triads
  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

6

• Dieko

6

• PowerPats

5

• Dwayne Forge

4

Geplaatst:
Ik vind die aanslag wel erg veel doden gevallen. Maar het is niet echt de schuld van alles moslims ofzo.

Nee inderdaad nu krijgen alle Moslims de schuld dat is natuurlijk onzin het grootste gedeelte had er niks mee te maken.

Maar ik vind het wel heel erg raar dat de Luchtmacht niet in actie kwam alsof ze allemaal aan het slapen waren en ook als je goed kijkt naar het filmpje waarop het 1e vliegtuig in een van de torens inslaat. Dan zie je dat net voor dat het vliegtuig inslaat in het gebouw, de camera al gaan trillen en dat er al rook uit het gebouw komt. Dus misschien is er wel een bom ingeplaatst.

Bekijk het hele filmpje als je wilt weten dat er bommen zijn geplaatst.

Geplaatst:

Bekijk het hele filmpje als je wilt weten dat er bommen zijn geplaatst.

Dat filmpje had ik nog nooit gezien even kijken dan maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...