The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Ik vind die aanslag wel erg veel doden gevallen. Maar het is niet echt de schuld van alles moslims ofzo. Nee inderdaad nu krijgen alle Moslims de schuld dat is natuurlijk onzin het grootste gedeelte had er niks mee te maken. Maar ik vind het wel heel erg raar dat de Luchtmacht niet in actie kwam alsof ze allemaal aan het slapen waren en ook als je goed kijkt naar het filmpje waarop het 1e vliegtuig in een van de torens inslaat. Dan zie je dat net voor dat het vliegtuig inslaat in het gebouw, de camera al gaan trillen en dat er al rook uit het gebouw komt. Dus misschien is er wel een bom ingeplaatst. Bewerkt: 11 maart 2009 door Triads Reageren
Dieko Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik vind die aanslag wel erg veel doden gevallen. Maar het is niet echt de schuld van alles moslims ofzo. Nee inderdaad nu krijgen alle Moslims de schuld dat is natuurlijk onzin het grootste gedeelte had er niks mee te maken. Maar ik vind het wel heel erg raar dat de Luchtmacht niet in actie kwam alsof ze allemaal aan het slapen waren en ook als je goed kijkt naar het filmpje waarop het 1e vliegtuig in een van de torens inslaat. Dan zie je dat net voor dat het vliegtuig inslaat in het gebouw, de camera al gaan trillen en dat er al rook uit het gebouw komt. Dus misschien is er wel een bom ingeplaatst. Bekijk het hele filmpje als je wilt weten dat er bommen zijn geplaatst. Reageren
The Hulk Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ik vind die aanslag wel erg veel doden gevallen. Maar het is niet echt de schuld van alles moslims ofzo. Nee inderdaad nu krijgen alle Moslims de schuld dat is natuurlijk onzin het grootste gedeelte had er niks mee te maken. Maar ik vind het wel heel erg raar dat de Luchtmacht niet in actie kwam alsof ze allemaal aan het slapen waren en ook als je goed kijkt naar het filmpje waarop het 1e vliegtuig in een van de torens inslaat. Dan zie je dat net voor dat het vliegtuig inslaat in het gebouw, de camera al gaan trillen en dat er al rook uit het gebouw komt. Dus misschien is er wel een bom ingeplaatst. Bekijk het hele filmpje als je wilt weten dat er bommen zijn geplaatst. Dat filmpje had ik nog nooit gezien even kijken dan maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.