Jump to content

Savegames van anderen werken niet ...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit probleem nu wel erg vaak gehad. Dan wil ik iemand helpen met zijn Savegame, dan download ik hem, laad ik hem en als hij klaar is met laden, dat je dus dat zwarte scherm ziet voordat er iets in beeld komt van cj ofzo, sluit het spel onverwachts af.

Ik probeer de Savegame dan op versie 1 zoals in het topic staat.

Hoe komt dit? Ik wil namelijk wel graag anderen helpen...

EDIT

HUH? is mn topic nou verplaatst of heb ik hem nou per ongeluk in hardware gezet? K denk namelijk niet dat een savegame hardware is....

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

Weet je zeker dat je de goede versie probeert of heb je een 'main.scm' modificatie (wat ervoor zorgt dat je geen van beide versies kan spelen)? Download sowieso beide files (V1 en V2 dus), je weet nooit of de topicstarter een verkeerde versie opgeeft (bijvoorbeeld die van het modden).

Download dus de V1/V2 Files, afhankelijk welke versie je als eerste geprobeerd hebt (zie bijlagen voor de bestanden). Pak het gedownloade bestand nu uit met WinRAR. Klik rechts op het gedownloade bestand en kies 'Uitpakken in ...'. Open de zojuist verschenen map en kopieer de bestanden. Ga naar je GTA San Andreas-map en open de map 'data' en vervolgens 'script'. Plak de bestandjes daar en kies 'Ja (op alles)' als er om vervanging wordt gevraagd.

Bijlagen:

Bewerkt: door VWO-er

ik heb geen scm of script mods, maar wel wat nieuwe auto's en motoren. En ik heb de cleo library geinstalleerd, maar dat moet toch geen effect op het spel hebben? en toch ook niet op savegames?

en mn winzip evaluatie is net met een dag verlopen... download wel winrar :puh:

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...