Jump to content

GTA IV

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmmm, de rand is mooi gemaakt. De tekst is erg simpel gedaan, de lettertype kleur is ook goed. Tja de rest is eigenlijk maar best simpel daarom een 7.5/10 voor de moeite...

Geplaatst:

Ik ben een hele lange tijd inactief geweest in Graphics, dus waarschijnlijk zal ik niet meer zo goed kunnen raten, maar om het niet helemaal te verleren zal ik jouw eens een mooie rate geven. ;)

Je hebt een mooie sig gemaakt, maar zoals bij vele signatures, zitten hier ook verschillende negatieve elementen. Als eerste kan ik opmerken dat het al gewoon wat standaard/basis is. Er zitten geen speciale effecten in, de helikopter komt er niet echt uit, en de tekst is nogal klein. Op zich is het niet erg als je geen effecten in je signature stopt, maar nu vind ik je signature nogal saai overkomen. Effecten of blurs in je sig toeveogen kan dit verbeteren. De helikopter komt er wel uit, maar ik vind het nog te weinig. Je ziet de onderkant van de heli niet, en zo zie je maar een klein stukje van de heli. De tekst is dan goed geplaatst, ik ben er zeker van dat je daar even over nagedacht hebt, en dat heb je dus goed gedaan, maar het is ook nogal standaard. Daar is ook niets mis mee, maar bij een makkelijke sig kan je misschien iets meer aan de tekst doen. Nu heb je er alleen een streepje onder (wat ik trouwens ook bij 'Tijmen' wil) en dat is het dan. Ik raad je aan om een paar tuturials voor gevorden door te nemen, want jij kan de grote basis al, maar ik denk dat je een stapje verder kan gaan. :)

Ik geef je 70%. Je sig is zeker niet slecht, maar het is niets speciaals. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...