Jump to content

The Snow Storm [savegame aanvraag]


OG-J

Recommended Posts

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: The Snow Storm
  • Cheaten: neen
  • Link: bijlage
  • Opdrachtgever: Elizabeta Torres
  • Savegame:SAVEGAME.rar

--------------------------------------------------------

Alvast bedankt als iemand me kan verder helpen :D

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

Oei, beschadigt, dat zou me verbazen :s, maar je zet de map SAVEDATA toch in een map PS3 hé ? :puh:

Ja ik heb alles gedaan zoals het moet en heb even een officiele savegame gedownload van Gtaforum en die doet het gewoon zou je hem kunnen heruploaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet het nog steeds niet dus ik ben even in de map van jouw savegame gaan kijken en ik tref maar 1 bestandje aan de ICON0.PNG.

Terwijl er nog 3 andere horen te zijn in totaal 4 dus ik weet niet wat er aan de hand is, sorry ik kan je niet verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik niet hoor :s, ik heb het net opnieuw gedaan, en als ik dat bestand terug download van hier, zie ik alle bestanden zitten :S

EDIT: ik heb het opnieuw gerarred, en ik zie nochtans alle bestanden zitten, ik hoop dat het werkt, ik heb het geupload met rapidshare: http://rapidshare.com/files/144418842/PS3.rar.html

Bewerkt: door OG-J
Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer het wel eventjes. Edit hij doet ik zal hem voor je halen.

Gedaan

Edit 3: Ik heb hem zelf verkeerd gerard momentje.

Edit 4: Het lukt nu even niet ik doet het later vanavond ok?

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Geen probleem :puh:, maar wat is je probleem net? Je moet het toch gewoon maar uitpakken? Of werk je niet met WinRar?

EDIT: Is het nog niet klaar ? :puh:

Ik heb problemen met inpakken ik heb de savegame al gedaan maar ik kan het niet inpakken ik heb problemen met de pc sorry

Edit: Nu is hij gelukt sorry dat het zo lang geduurd heeft maar ik heb hem compleet kunnen uploaden veel plezier ermee.

BLES00229SGTA412.rar

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...