TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 ik heb paint shop pro 8. en nu probeer ik een auto te txturen. maar ik krij het logo dat ik erop wil er niet overheen. hoe doe ik dit??? Reageren
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 HALLOOOOOOOOOOOOO? IS DIT FORUM DOOD OF ZO?!? Reageren
Puma Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Met zo'n bericht bereik je niks, alleen maar disrespect van de rest van de mensen op 't forum. Er zijn zeer weinig mensen op dit forum die Paint Shop Pro gebruiken (onder andere ikzelf), de rest gebruikt allemaal Photoshop. Een grappig feit is wel, dat Rockstar voor in ieder geval Gta: San Andreas óók Paint Shop Pro gebruikte. Maarja, to tha point: je kunt een plaatje in een ander plakken d.m.v. Ctrl+E. Wanneer het plaatje in de andere staat kun je overbodige stukken weggummen, bewerken etc. Is dit wat je bedoelt? In het geval van een "nee", probeer je vraag dan fatsoenlijk te formuleren zodat mensen je ook kunnen helpen. Ik kan namelijk niet in jouw hoofd kijken wat je bedoelt.. Verder kun je vragen als dit betreffende fotobewerkingsprogramma's beter in het Graphics subforum posten, waar ongetwijfeld meer mensen kennis hiervan hebben. Bewerkt: 13 september 2008 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.