Jump to content

Moet SNEL Visa Card of Master Card hebben ! maar hoe?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyz ik ben dus 14 jaar en me moeder heeft GEEN visa/master card en kmoet snel me PayPal verfyten fzo iets dat ik geld kan sturen en ontvangen maar daar heb je Visa of MM voor nodig

Enig idee hoe ik er aan 1 kan geraken?

-Nee me moeder kan er geen kopen

-Nee ik ben nog geen 18j dus kan er zelf geen kopen

-Zijn er niet zo van die Visa Gift Cards??

Help aub?

-VRAGEN WAAROM IK HET NODIG HEB OP ME LEEFTIJD = SPAM _O_

Geplaatst:

Ik kan je niet helpen maar hoe ben je aan een Paypal account gekomen zonder creditcard en waarom kan je moeder geen creditcard kopen??

Geplaatst:

Als ik me niet vergis, kan je iedereen gewoon een paypal account aanmaken. Maar om er geld op te kunnen zetten, heb je een creditcard nodig.

En als je moeder er geen heeft, is het volgens mij niet mogelijk om geld te storten op je account. Kijk eens in de F.A.Q van Paypal zelf.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op het moment een account bij Paypal en dat account gebruikte ik om Usenet toegang te betalen, ik kreeg het geld op dat account via bankoverschrijving van mijn 'echte' rekening.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Aan een creditcard moet je niet zomaar beginnen, zeker niet als je 14 bent en geen flauw idee hebt hoe dat werkt. Een credit card is erg fraudegevoelig en het kost nog geld ook. Je kunt beter aan een gewone rekening met overschrijvingen en pinpas beginnen. En doe zoiets via je ouders, je bent pas 14. Mijnsinziens kun je dat beter niet zo maar even via een forum doen.

Geplaatst:

Ehm even half offtopic:

In de PayPal terms staat dat je 18 jaar of ouder moet zijn voor een PayPal account. Als je dat niet bent kunnen ze je account 'sluiten' en kan je voor een paar weken/maanden fluiten naar je geld. Daarna maken ze - als het goed is - over (niet 100% zeker). Hebben jullie daar als 18-'er geen last van?

Geplaatst:
Ehm even half offtopic:

In de PayPal terms staat dat je 18 jaar of ouder moet zijn voor een PayPal account. Als je dat niet bent kunnen ze je account 'sluiten' en kan je voor een paar weken/maanden fluiten naar je geld. Daarna maken ze - als het goed is - over (niet 100% zeker). Hebben jullie daar als 18-'er geen last van?

Ik heb ook een PayPal account om hardware en andere games goedkoop op ebay van bedrijven te kopen. Ik ben inderdaad ook nog geen 18, maar heb gewoon mijn geboortedatum een jaartje terug gezet. nooit problemen mee gehad.

@Crappy-Apple, je kan inderdaad veel beter een ''gewone rekening'' openen van de Postbank, daar heb je ook Jongeren en studenten rekeningen, deze zijn redelijk eenvoudig, ook zorgt je bank rekening ervoor dat je niet in het rood kan staan. Nadeel het duurt wel even een tijdje voordat je je rekening kan gebruiken, dit in verband met allerlei gegevens en veiligheid. Ook moet je naar het postkantoor om je handtekening te zetten en je pinpas te halen. Dus de mogelijkheid om binnen no time een creditkaart of pinpas aan te schaffen zit er sowieso niet in, zeker niet op zo'n jonge leeftijd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...