marcootje Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Hallo, Ik vraag me iets af (ik heb GTA IV niet). Tot nu toe was het zo in GTA dat de armour ongeveer "opgeteld" wordt bij de health (wel 2e balkje, maar toch). Mij lijkt het anders logischer/realistischer dat je niet extra health hebt, maar gewoon minder hard geraakt word (ipv 10% van je balkje eraf 5% of zo). Nu mij vraagje dus: welke manier wordt gebruikt in GTA IV? Die van de vorige GTA's, of realistischer minder health kwijt? (of is dat niet realistisch? ) mvg Marco Reageren
angie Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 het is gewoon het dubbele. met armor heb je 2x zoveel leven. Reageren
Hackman Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Volgens mij geldt dat alleen voor kogels, als je wordt getroffen door een bom of wordt geraakt met een mes dan gaan die volgens mij wel van je normale levens af. Reageren
Denimo Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Volgens mij geldt dat alleen voor kogels, als je wordt getroffen door een bom of wordt geraakt met een mes dan gaan die volgens mij wel van je normale levens af. klopt precies Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Maar in het echt is een kogelvrijvest alleen tegen pistolen en sommige geweren, tegen een AK-47 werkt het niet. Reageren
marcootje Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ok, weet ik dat ook weer bedankt Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Maar in het echt is een kogelvrijvest alleen tegen pistolen en sommige geweren, tegen een AK-47 werkt het niet. Idd een kogelvrijvest kan wel tegen kogels en eventueel ietwat zwaardere. maar een kogel van een ak 47 of een carabijn boort zich er gewoon doorheen Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Als je valt gaat er altijd alleen maar health van af en geen armor, wel zo realistisch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.