Big Boss Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Niet veel uitleg bij nodig denk ik ... Vrij om als signature te gebruiken. Dit is een van mijn eerste echte (doch simpele) creaties met Photoshop. Dat leer ik nu op school Rates en comments zijn altijd welkom. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Niet veel uitleg bij nodig denk ik ... Vrij om als signature te gebruiken. Dit is een van mijn eerste echte (doch simpele) creaties met Photoshop. Dat leer ik nu op school Rates en comments zijn altijd welkom. mooi Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Niet veel uitleg bij nodig denk ik ... Vrij om als signature te gebruiken. Dit is een van mijn eerste echte (doch simpele) creaties met Photoshop. Dat leer ik nu op school Rates en comments zijn altijd welkom. mooi Helaas rate je heel erg verkeerd omdat we hier uitgebreid raten. Ik vind de sig zelf niet echt veel te maken hebben et 9/11 omdat ik een vlag zie en een explosie meer niet. en ik vind hem toch weer mooi: 7/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Ik vind het zo makkelijk om na te maken. Plaatje van wtc op 9/11. Plaatje van Amerikaanse vlag. Over elkaar en 50% inblenden. Tekstje erbij van 9/11 en voilá. Probeer wat brushes en filters, zorgt voor een heel ander resultaat. 3/10 Bewerkt: 11 september 2008 door Bierbuikje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Niet veel uitleg bij nodig denk ik ... Vrij om als signature te gebruiken. Dit is een van mijn eerste echte (doch simpele) creaties met Photoshop. Dat leer ik nu op school Rates en comments zijn altijd welkom. mooi Helaas rate je heel erg verkeerd omdat we hier uitgebreid raten. Ik vind de sig zelf niet echt veel te maken hebben et 9/11 omdat ik een vlag zie en een explosie meer niet. en ik vind hem toch weer mooi: 7/10 En jouw rate is wel uitgebreid dan? Nouja, het is inderdaad niet zo een mooie sig, maar dat komt omdat je nog een beginner bent, dus normaal. Je bedoeling is wél duidelijk. Je ziet de Amerikaanse vlag, de crash in de 2de WTC-toren, en natuurlijk '9/11'. Je hebt gewoon de plaatjes over elkaar gezet, en de opacity wat minder gezet van het tweede plaatje. Dat zorgt ervoor dat je allebei de plaatjes moeilijker ziet, en het dus onduidelijk wordt wat er op staat. Je had beter de Amerikaanse vlag als achtergrond gezet, en daarop dan de WTC-torens, en niet omgekeerd. Het font past ook niet goed bij 9/11, ik raad je aan om wat te zoeken op dafont.com. Ik geef je 60%, je kan nog veel leren, maar voor een beginner valt het wel mee. Reageren
joppie Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Zoals hierboven ook is gezegd, 2 plaatjes over elkaar heen en 9/11 erbij. Had anders een foto van de torens genomen toen ze nog heel waren en een leuk effect erbij ofzo, Maar iets meer moeite want dit is een beetje makkelijk niet? Je had ook de Opacity van de vlag nog meer kunnen verlagen zodat de torens beter naar voren komen. De tekst is opzich prima maar mocht iets kleiner. Ik weet niet of het plaatje van de torens van verderaf was maar dat had ik niet zo ver ingezoomd als ik jouw was. verder is het wel een leuk idee om ziets te maken, ik dacht er gisteren ook aan maar heb het niet gedaan. Cijfer: 5.5/10 Bewerkt: 11 september 2008 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.