DaBeast Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Ik zit in mijn laatste jaar van het middelbaar onderwijs (in een technische school). En bij een laatste jaar hoort natuurlijk feest, dat is nou eenmaal een traditie hier in België. Dat 'feest' noemen ze hier chrisostomoss, oftewel X-Moss kortuit. Omdat bijna iedereen moet meewerken, koos ik vanzelfsprekend voor het posterontwerp, de inkomkaarten (die ik vanzelfsprekend niet ga posten) en meehelpen met nog iemand aan de site. Het thema is sinds enkele jaren I Love Technics (i love techniek), een spoof op het welbekende techno event 'I Love Techno'. Vorig jaar werden er redelijk bekende DJ's als Ed&Kim (drum&bass), Seelen (electro) en Goldfox (RNB/hip-hop) gescoort. Dit jaar hopen we natuurlijk veel grotere namen te scoren als Monica Electronica, Starsky&Tonic en, laten we hopen Digitalism. Omdat het I Love Technics een I Love Techno spoof is, koos ik voor een spoof design (de strepen die over het hoedje lopen, het hartje) Design (beware, het is groot): Rates&Comments? Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
joopykoopy Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) ziet er zeer netjes uit mijn complimenten YAY FIRST!!! (haha) Bewerkt: 11 september 2008 door joopykoopy Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Off-Topic: TIHH (Technisch Instituut Heilig Hart) ? Is dat niet toevallig dezelfde school als THHI (Technisch Helig Hart Instituut) ? Als dat het geval is, dan zit je op dezelfde school als mij . Edit: Moest gaan eten, vandaar het korte bericht. @hieronder: Ok, ik moest het gewoon even weten. Wel vreemd dat de namen van onze scholen zo overeenkomen. @Creatie bovenaan: Ziet er netjes uit! Aleen de inblending van de tekst vind ik niet zo mooi uitkomen ... Ik geef je een 8/10 Waarmee is het trouwens gemaakt? Ik gok op 3DS Max en PhotoShop? Bewerkt: 11 september 2008 door Big Boss Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Off-Topic: TIHH (Technisch Instituut Heilig Hart) ? Is dat niet toevallig dezelfde school als THHI (Technisch Helig Hart Instituut) ?Als dat het geval is, dan zit je op dezelfde school als mij . Nope, niet hetzelfde, waar ik op school zit is in Hasselt . Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Meh, ik dacht dat er I Love Techno stond.... Reageren
mathi Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 (bewerkt) Meh, ik dacht dat er I Love Techno stond.... weet je wat technics'en zijn? vind met zo'n naam dat de dj installatie uit technics bestaat btw, is wel in orde, mooi werk Bewerkt: 11 september 2008 door mathi Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Het enige wat ik zou veranderen zijn de letters van 'deejay',voor de rest heel mooi! Reageren
Think Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 I love Techno *geil* *geil* wordt zo zalig!!!! Over jouw affiche, leuk, alleen hoop ik dat het wat beter leesbaar wordt Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Vet man, leuk verhaal zit er ook achter je design. Als de echte artiesten en sponsors er staan, ziet het er altijd nóg beter uit. Je design is pakkend, en herkenbaar. Alleen de prijs van de kaartjes staat een beetje krapjes in die hoek daar. Keep it up. Reageren
Arthis Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Erg mooi werkje, DaBeast. Mooi strak alles Dat hoedje met die lijnen zijn erg mooi gedaan. De tekst vind ik niet zo mooi, er zitten te veel effecten e.d. op waardoor hij onleesbaar wordt. Ook vind ik de letters niet helemaal de stijl die er goed bij past KIU! Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Final ontwerp (is al afgedrukt, en heb de posters nu.) Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2008 Geilheid, betere tekst, betere opvulling in de hoeken en aan de onderkant. Alleen Location Ritz Building staat niet helemaal lekker in het perspectief, had je misschien beter ook in max kunnen doen. Ik zou hem zo ophangen, 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.