Jump to content

Sport uitkiezen.


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    20

  • Fiegel5

    5

  • Fyre

    5

  • xxRolie.

    5

Voetbal! Niet te ruig, maar ook niet te soft. Erg gevarieerd spel waarin tactiek, techniek en werklust altijd terugkomen. En na de wedstrijd een pilsje erbij, gezellig hoor :Y

Sorry hoor maar ik vind voetbal de saaiste sport die er is.

Ga op paintball

Ik zoek een sport voor beweging of een sport voor zelfverdedinging.

Oja vergeten te zeggen: Zeg GEEN Wedstrijdzwemmen want dit heb ik al 8 jaar gedaan en vind het nu wel genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe...
En warm, in zo'n klote pak :-(

Voetbal is trouwens niet saai, alleen als je naar de plaatselijke boys ofzo kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe...
En warm, in zo'n klote pak :-(

Voetbal is trouwens niet saai, alleen als je naar de plaatselijke boys ofzo kijkt.

ja maar ik heb voetbal nooit leuk gevonden, Af en toe een keertje is leuk maar daar blijft het ook bij,

Link to comment
Delen op andere websites

Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe...
En warm, in zo'n klote pak :-(

Voetbal is trouwens niet saai, alleen als je naar de plaatselijke boys ofzo kijkt.

Zon pak is igg warm, maar in de winter kan je wel gewoon buiten trainen zonder problemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Zon pak is igg warm, maar in de winter kan je wel gewoon buiten trainen zonder problemen...

Maar toch lijkt het me geen leuke sport want ik moet dan zeker zo'n buks en die balls betalen, en dan nog niet over de beswcherming gesproken. Maar toch lijkt het me ook erg pijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...