Fyre Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 zamg0d1 zei: Fyre zei: Ga Bmx'en/Skateboarden. Sorry dat ik zo veel kritiek geef hoor maar ik vind die sporte gewoon eng Gewoon doen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Fyre zei: zamg0d1 zei: Fyre zei: Ga Bmx'en/Skateboarden. Sorry dat ik zo veel kritiek geef hoor maar ik vind die sporte gewoon eng Gewoon doen. maar kijk ik vind het gewoon eng het is iets wat ik niet ff snel kwijtraak snap je? Reageren
Fyre Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 zamg0d1 zei: Fyre zei: zamg0d1 zei: Fyre zei: Ga Bmx'en/Skateboarden. Sorry dat ik zo veel kritiek geef hoor maar ik vind die sporte gewoon eng Gewoon doen. maar kijk ik vind het gewoon eng het is iets wat ik niet ff snel kwijtraak snap je? Gewoon doen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Voetbal! Niet te ruig, maar ook niet te soft. Erg gevarieerd spel waarin tactiek, techniek en werklust altijd terugkomen. En na de wedstrijd een pilsje erbij, gezellig hoor Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 TomHagen zei: Voetbal! Niet te ruig, maar ook niet te soft. Erg gevarieerd spel waarin tactiek, techniek en werklust altijd terugkomen. En na de wedstrijd een pilsje erbij, gezellig hoor Sorry hoor maar ik vind voetbal de saaiste sport die er is. Honkbal95[NL] zei: Ga op paintball Ik zoek een sport voor beweging of een sport voor zelfverdedinging. Oja vergeten te zeggen: Zeg GEEN Wedstrijdzwemmen want dit heb ik al 8 jaar gedaan en vind het nu wel genoeg. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 met paintball ben je ook in beweging Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Fiegel5 zei: Maar het is wel pijnlijk af en toe... daarom juist wil ik die niet. Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Fiegel5 zei: Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe... En warm, in zo'n klote pak Voetbal is trouwens niet saai, alleen als je naar de plaatselijke boys ofzo kijkt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 TomHagen zei: Fiegel5 zei: Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe... En warm, in zo'n klote pak Voetbal is trouwens niet saai, alleen als je naar de plaatselijke boys ofzo kijkt. ja maar ik heb voetbal nooit leuk gevonden, Af en toe een keertje is leuk maar daar blijft het ook bij, Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 TomHagen zei: Fiegel5 zei: Paintballen is igg erg goed voor je, als je een training volgt kan dat best pittig zijn. Duiken/rennen/sprinten, en erg veel variatie. Maar het is wel pijnlijk af en toe... En warm, in zo'n klote pak Voetbal is trouwens niet saai, alleen als je naar de plaatselijke boys ofzo kijkt. Zon pak is igg warm, maar in de winter kan je wel gewoon buiten trainen zonder problemen... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Fiegel5 zei: Zon pak is igg warm, maar in de winter kan je wel gewoon buiten trainen zonder problemen... Maar toch lijkt het me geen leuke sport want ik moet dan zeker zo'n buks en die balls betalen, en dan nog niet over de beswcherming gesproken. Maar toch lijkt het me ook erg pijnlijk. Reageren
Fyre Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 zamg0d1 zei: Sorry hoor maar ik vind voetbal de saaiste sport die er is. Agreed, ga basketballen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Fyre zei: zamg0d1 zei: Sorry hoor maar ik vind voetbal de saaiste sport die er is. Agreed, ga basketballen. Dat vind ik ook wel leuk maar als Sport niet leuk helaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.