Timske Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Hier een paar: - Hardlopen - Fitnis - Tennis - Hockey - Korfbal - Indoor snowboarden Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Hier een paar:- Hardlopen - Fitnis - Tennis - Hockey - Korfbal - Indoor snowboarden - saai - Miss - NUTTELOOS - dat kan denk ik duur worden, Maar wel leuk Reageren
Disturbed Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Fitness / Bodybuilding/ Powerlifting. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Kickboxen !! FF voor de velen die psoten zoals hierboven: Wil je meer over de sport vertellen en niet alleen een sport zeggen want ik heb nisk aal alleen de namen Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Het is een suggestie en als jij te lui bent om even te gaan google gaat niemand je helpen !! Kickboxen is gwn een keiharde vechtsport Reageren
Disturbed Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Bodybuilden is een sport waar gewichten en veel gezond eten een grote rol bij speelt. Het doel is om je eigen lichaam zo te vormen hoe jij het wilt, of zoals het bodybuilding betaamd: Je lichaam zo groot en gespierd te maken, maar dat alles in verhouding blijft. Je leert er je lichaam extreem goed van kennen, en mentaal word je ook sterker. Ook leer je je grenzen goed kennen. Als je je openstelt voor deze sport ga je door een ongekend proces waar je zeker geen spijt van zult hebben! Reageren
BaasB Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Misschien is het anders een idee om ff een beetje te vertellen waar je interesses liggen? Zoek je een balsport, een vechtsport, een sport zoals hardlopen/wielrennen/roeien/kanoën/schaatsen, iets van atletiek, iets wat vooral voor je spieren/conditie is (fitness, krachttraining, enzovoort), of juist iets heel anders? Want als je graag balsporten doet, moet je misschien een geschikte balsport proberen te vinden. Als vechtsporten je wat lijken, moet je misschien proberen een geschikte vechtsport te vinden. Enzovoort. Dus wat voor iets zou je het liefste gaan doen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Misschien is het anders een idee om ff een beetje te vertellen waar je interesses liggen? Zoek je een balsport, een vechtsport, een sport zoals hardlopen/wielrennen/roeien/kanoën/schaatsen, iets van atletiek, iets wat vooral voor je spieren/conditie is (fitness, krachttraining, enzovoort), of juist iets heel anders? Want als je graag balsporten doet, moet je misschien een geschikte balsport proberen te vinden. Als vechtsporten je wat lijken, moet je misschien proberen een geschikte vechtsport te vinden. Enzovoort. Dus wat voor iets zou je het liefste gaan doen? Nou daar begint mijn probleem al. Ik weet niet precies wat ik wil dus doordat mensen Info posten over 'hun' Sport of een andere sport dei ze kennen dan kunnen ze da posten want ik ken niet alle sportem Reageren
BaasB Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Misschien is het anders een idee om ff een beetje te vertellen waar je interesses liggen? Zoek je een balsport, een vechtsport, een sport zoals hardlopen/wielrennen/roeien/kanoën/schaatsen, iets van atletiek, iets wat vooral voor je spieren/conditie is (fitness, krachttraining, enzovoort), of juist iets heel anders? Want als je graag balsporten doet, moet je misschien een geschikte balsport proberen te vinden. Als vechtsporten je wat lijken, moet je misschien proberen een geschikte vechtsport te vinden. Enzovoort. Dus wat voor iets zou je het liefste gaan doen? Nou daar begint mijn probleem al. Ik weet niet precies wat ik wil dus doordat mensen Info posten over 'hun' Sport of een andere sport dei ze kennen dan kunnen ze da posten want ik ken niet alle sportem Ok, dat kan ik wel begrijpen. Laat ik het dan anders vragen: wat zijn nou sporten waar jij absoluut een hekel aan hebt? Als je die even op probeert te noemen, kunnen we kijken wat er nog overblijft. Want tot nu toe worden er heel vaak sporten genoemd waar je van zegt dat je daar een hekel aan hebt. Dus dat schiet ook niet echt op. Reageren
Zaahed Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) -Karate Als je goed wil verdedigen als je vecht. -Basketbal Als je beter in basketbal wil worden. -Thaiboxen ofzo iets (weet niet meer hoe je het schrijft. Moet je gaan vechten. Edit: Je kan ook op google gaan zoeken. Bewerkt: 13 september 2008 door zaahed Reageren
Fyre Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 - dat kan denk ik duur worden, Maar wel leuk Ga dan BMX'en! Denk je dat je niet zal flikkeren bij Snowboarden ofzo? Maar goed, your choice. Tennis is wel leuk hoor, onderschat het niet. Reageren
game~skater Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ga Bmx'en/Skateboarden. Sorry dat ik zo veel kritiek geef hoor maar ik vind die sporte gewoon eng in het begin is skateboarden best eng... maar als je het langzaam opbouwt en je zelf steeds verder brengt moet het wel lukken, ook een aanrader is kickbox. dat doe ik ook en het is een vette sport, niet dat ik er iets tegen heb, maar als je nou in een gevecht staat en je kent alleen judo worden denk je neit van ''als ik hem nou zo pak kan ik hem zo op de grond gooien'' bij kickbox zie je veel meer van het vechten zelf en niet van een worstel partijtje. veel succes met kiezen Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Als ik zo de posts van zamg0d1 lees, blijft er maar één sport over, vrees ik. Nordic Walking: Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Je moet je eigen opstellen voor sporten, en niet meteen oordelen of het pijnlijk of duur is. Het verschil tussen een paintballjack in een partycentrum of bij de sport verschilt erg hoor. Zo is het ook met boogschieten, dat wat je op de markt doet is troep. Maar de sport zelf is erg duur, en goed martiaal. Maar oké, je moet je openstellen voor sporten. Als je gaat kijken bij basketballen hoef je het niet meteen te doen, overal hebben ze proeflessen. Kies wat sporten uit, en ga ze eens doen. Zo kom je er vast wel uit, en anders.. Tja dan ga maar op scouting . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.