NickyHendriks Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ...overal hebben ze proeflessen. Kies wat sporten uit, en ga ze eens doen... Mijn ouders hebben rondgekeken om me miss op Volleyball te zetten wat mij wel leuk lijkt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 en ja hoor ik ga binnenkort proeflessen Volleyball doen en ik zie wel of dit leuk is. Ik zal wel weer wat posten als het niks is Reageren
FireFighter Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Als je Volleybal niet leuk vind, ga dan op Karate! Groeten, (:>) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Als je Volleybal niet leuk vind, ga dan op Karate! Groeten, (:>) nou als ik dit niet leuk vind ga ik Badminton proberen maarja ik vind dan denk ik Taekwondo het leukst Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Iemand anders nog een sport om mij te overtuigen? Reageren
xxRolie. Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Iemand anders nog een sport om mij te overtuigen? Jawel! Eerder in dit topic zei jij iets dat je basketbal wel leuk vond om zo te doen, maar niet als sport. Dat was wat ik ook dacht. Maar toen ik er eenmal opzat! Je leert er veel, je hebt een team en daardoor leer je andere mensen kennen. Misschien wel nieuwe vrienden. Je leert om om te gaan met anderen mensen en om anderen te denken! Het is een teamsport en dat maakt het wel leuk. En op basketbal leer je weer freestyle.. En dan heb je ook een vette sport! Is echt enorm gaaf om op straat te doen! Dit is wel een hele goede freestyler! Maar veel dingen valt heel goed te leren! Deze sport is echt een aanrader! Byee.. En ik vind het echt veel leuker dan volleybal ofzo.. Want er zit ook wel een beetje iets van ruigheid ofzo in! Bewerkt: 25 september 2008 door xxRolie. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 (bewerkt) Nu zette ik er opeens 2 dezelfde reacties in!? Naja, dan verander ik deze post maar eventjes in een nieuwe reactie. Dat filmpje wat ik er in de vorige post had ingezet. Die kerel is Tommy Baker. En in dat filmpje doet hij eigenlijks heel veel met drie ballen.. Maar moet je op Youtube maar een kijken naar filmpjes van Tommy Baker.. Zijn trucs zijn moeilijk maar valt goed te leren wanneer je basketbal een beetje onder de knie hebt! Nogmaals sorry dat dit weer in een aparte post moet.. Bewerkt: 25 september 2008 door xxRolie. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Zam? Zie je nou dat je eigenlijk alles zelf hebt gedaan? Je hebt samen met je ouders overlegt, en hebt al een 2de keus. Ik toch al dat wij jou nooit overtuigt krijgen naar een sport, omdat je het eerst leuk moet vinden en moet doen . Tip: Vraag of een vriend/vriendin meegaat, met zn 2en is het altijd leuker dan alleen! Reageren
xxRolie. Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Zam? Zie je nou dat je eigenlijk alles zelf hebt gedaan? Je hebt samen met je ouders overlegt, en hebt al een 2de keus. Ik toch al dat wij jou nooit overtuigt krijgen naar een sport, omdat je het eerst leuk moet vinden en moet doen .Tip: Vraag of een vriend/vriendin meegaat, met zn 2en is het altijd leuker dan alleen! Ja inderdaad. En kijk anders eerst eventjes welke sporten bij jou in de buurt zijn. En dan kan je daar misschien een keer een training mee doen en zo een beetje bepalen welke sport je wilt gaan doen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Iderdaad. Je moet geen sport kiezen als iemand anders je dat aanraad terwijl je er nog nooit van gehoort hebt laat staan een proefles gevolgt hebt. Ik zou eerst proeflessen volgen(wat je ook doet) dan kijken of je het leuk vind en dan je maar eens aanmelden. en inderdaad is het leuk om er met een bekende op te gaan maar alleen is ook niet erg je legt meestal snel contacten in je team/groep. dit weet ik uit eigen ervaring. Grtzz Reageren
xxRolie. Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Iderdaad. Je moet geen sport kiezen als iemand anders je dat aanraad terwijl je er nog nooit van gehoort hebt laat staan een proefles gevolgt hebt. Ik zou eerst proeflessen volgen(wat je ook doet) dan kijken of je het leuk vind en dan je maar eens aanmelden. en inderdaad is het leuk om er met een bekende op te gaan maar alleen is ook niet erg je legt meestal snel contacten in je team/groep. dit weet ik uit eigen ervaring.Grtzz Precies, maar kijk ook gewoon naar sporten die je in de buurt kan beoefenen. En als je niet meteen ergens aan vast wil zitten, ga dan mountainbiken ofzo.. Dat is ook hartstikke stoer, en kan je op je eigen tijd doen. En je kan je daarmee ook bij een club aanmelden.. Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Iderdaad. Je moet geen sport kiezen als iemand anders je dat aanraad terwijl je er nog nooit van gehoort hebt laat staan een proefles gevolgt hebt. Ik zou eerst proeflessen volgen(wat je ook doet) dan kijken of je het leuk vind en dan je maar eens aanmelden. en inderdaad is het leuk om er met een bekende op te gaan maar alleen is ook niet erg je legt meestal snel contacten in je team/groep. dit weet ik uit eigen ervaring.Grtzz Precies, maar kijk ook gewoon naar sporten die je in de buurt kan beoefenen. En als je niet meteen ergens aan vast wil zitten, ga dan mountainbiken ofzo.. Dat is ook hartstikke stoer, en kan je op je eigen tijd doen. En je kan je daarmee ook bij een club aanmelden.. XD ik zit zelf op mountainbike:D Reageren
xxRolie. Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Iderdaad. Je moet geen sport kiezen als iemand anders je dat aanraad terwijl je er nog nooit van gehoort hebt laat staan een proefles gevolgt hebt. Ik zou eerst proeflessen volgen(wat je ook doet) dan kijken of je het leuk vind en dan je maar eens aanmelden. en inderdaad is het leuk om er met een bekende op te gaan maar alleen is ook niet erg je legt meestal snel contacten in je team/groep. dit weet ik uit eigen ervaring.Grtzz Precies, maar kijk ook gewoon naar sporten die je in de buurt kan beoefenen. En als je niet meteen ergens aan vast wil zitten, ga dan mountainbiken ofzo.. Dat is ook hartstikke stoer, en kan je op je eigen tijd doen. En je kan je daarmee ook bij een club aanmelden.. XD ik zit zelf op mountainbike:D Dat is echt zo'n vet mooie sport!! Zit je bij een club of doe je het gewoon alleen zeg maar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.