scot zombie Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 wel in de police database (in auto ) lola now located :San Fiero mostly sawn sucking on a red lollypop check it out!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 was al bekend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2008 wel in de police database (in auto )lola now located :San Fiero mostly sawn sucking on a red lollypop check it out!! al heel lang bekend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaa Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Voor jullie miss.. Voor hem niet? Hij kan jullie gedachte niet lezen he :') Leuk gevonden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 Voor jullie miss.. Voor hem niet? Hij kan jullie gedachte niet lezen he :') Nee, maar de zoekfunctie is wel iets wat hij kan gebruiken. Zo kan je in dit topic al uitleg en een screen vinden. Tevens staat het ook al op WikiGTA. Maar inderdaad, het is leuk gevonden en leuk dat je het komt melden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2008 wist ik nog niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 zucht slotje?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2008 op internet kan je toch ook op de politie site of niet ? ( gta dan he ) ik heb het opgezocht maar niet gevonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) De politie database kan je bekijken op www.libertycitypolice.com (ingame). Daarin kan je dan informatie vinden, en het strafblad, van vele personages van GTA IV, van in het verleden én in de toekomst (GTA Chinatown Wars). Bewerkt: 30 september 2008 door Hanneswasco Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kalkoenman Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 <---> ??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Links is Lola, en Rechts is een Prostituee uit Vice City, Je kan een kleine vergelijking zien, maar zo is dit niet bedoeld. Edit: Hier is het bewijs. Bewerkt: 11 januari 2009 door NickOwnage Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 dat was al lang bekend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kalkoenman Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Links is Lola, en Rechts is een Prostituee uit Vice City, Je kan een kleine vergelijking zien, maar zo is dit niet bedoeld.Edit: Hier is het bewijs. ja dat wist ik, maar wie zegt dat het niet dezelfde persoon is? omdat vice city 20 jaar geleden is? nu zijn er ook mensen die eruit zien als 30 maar eigenlijk 50 zijn. dan nog: het is een spel, dus alles kan. nu weet ik dat gta best realistisch wil zijn, maar bij zoiets doen ze daar niet heel serieus over denk ik. dat was al lang bekend waar dan? want ik heb best mn best gedaan om een geschikt topic te vinden over de grote mysteries van lola del rio. maar er waren er maar een paar kleine en daar heb ik deze 'suggestie' niet in zien staan. ja misschien op andere fora, maar ik ga niet heel internet doorzoeken of er ergens misschien een of ander forum is waar dit misschien al naar voren is gebracht. op dit forum nog niet dus ik wou mijn ontdekking hier toch even kwijt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Het was idd bekend kijk maar in hele lange topics over meerdere onderwerpeN, VEEL SUCCES. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2009 Dat heb je ook met makers standbeeld. veel dingen worden herhaald in toekomstige gta's Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts