Jump to content

meisje met lolly gevonden!


scot zombie

Recommended Posts

Voor jullie miss.. Voor hem niet? Hij kan jullie gedachte niet lezen he :')

Nee, maar de zoekfunctie is wel iets wat hij kan gebruiken. Zo kan je in dit topic al uitleg en een screen vinden. Tevens staat het ook al op WikiGTA. Maar inderdaad, het is leuk gevonden en leuk dat je het komt melden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De politie database kan je bekijken op www.libertycitypolice.com (ingame). Daarin kan je dan informatie vinden, en het strafblad, van vele personages van GTA IV, van in het verleden én in de toekomst (GTA Chinatown Wars).

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
Links is Lola, en Rechts is een Prostituee uit Vice City, Je kan een kleine vergelijking zien, maar zo is dit niet bedoeld.

Edit: Hier is het bewijs.

ja dat wist ik, maar wie zegt dat het niet dezelfde persoon is? omdat vice city 20 jaar geleden is?

nu zijn er ook mensen die eruit zien als 30 maar eigenlijk 50 zijn.

dan nog: het is een spel, dus alles kan. nu weet ik dat gta best realistisch wil zijn, maar bij zoiets doen ze daar niet heel serieus over denk ik.

dat was al lang bekend

waar dan? want ik heb best mn best gedaan om een geschikt topic te vinden over de grote mysteries van lola del rio. maar er waren er maar een paar kleine en daar heb ik deze 'suggestie' niet in zien staan.

ja misschien op andere fora, maar ik ga niet heel internet doorzoeken of er ergens misschien een of ander forum is waar dit misschien al naar voren is gebracht. op dit forum nog niet dus ik wou mijn ontdekking hier toch even kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...