tinyq Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Als ik singelplayer speel en ik wil een gang member in mijn auto laten stappen dan loopt ie naar deur toe en wil ie hem open doen maar ze zitten oppeens op slot en ze komen er dan niet in kan iemand me helpe? bedankt alvast Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Als ik singelplayer speel en ik wil een gang member in mijn auto laten stappen dan loopt ie naar deur toe en wil ie hem open doen maar ze zitten oppeens op slot en ze komen er dan niet in kan iemand me helpe?bedankt alvast Heb je de N00bmode geinstalleerd staan? Zoja: Zet de Infinite Car/Player functie uit. Dardoor kunnen ze niet instappen Reageren
Donwell Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Als ik singelplayer speel en ik wil een gang member in mijn auto laten stappen dan loopt ie naar deur toe en wil ie hem open doen maar ze zitten oppeens op slot en ze komen er dan niet in kan iemand me helpe?bedankt alvast Heb je de N00bmode geinstalleerd staan? Let op, deze functie kan ook op andere mods/trainers staan ingesteld! Als je geen Noobmode hebt, kijk dan eens naar andere mods en/of trainers welke de oorzaak kunnen zijn. Reageren
tinyq Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 het is gelukt heb het al weer uit infinite health stond aan bij noobmode iedereen bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.