Timske Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Is er een mod waar in de Dorhety Garage die garage deuren open/weg zijn? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Die zal er vast en zeker wel zijn, alleen weet ik niet waar en welke. Ik weet wel dat er een manier is om dr in te komen via een glitch/bug. En je kan ook als je in de ghost world gaat naar die garage en dan zitten er helemaal geen deuren in. Vraag me niet hoe dit kan maar het is echt zo. Ik weet alleen niet zeker of je dr dan ook echt in kan komen. Als je meer info hierover wil meld het dan maar even. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Die zal er vast en zeker wel zijn, alleen weet ik niet waar en welke.Ik weet wel dat er een manier is om dr in te komen via een glitch/bug. En je kan ook als je in de ghost world gaat naar die garage en dan zitten er helemaal geen deuren in. Vraag me niet hoe dit kan maar het is echt zo. Ik weet alleen niet zeker of je dr dan ook echt in kan komen. Als je meer info hierover wil meld het dan maar even. Met die enterable buildings mod kun je erin, netzoals alle huizen die gebruikt worden in de storyline etc. Reageren
Timske Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Met de BC7mod maar dan kun je er niet uit en in rijden.. Reageren
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Heb hem: >Klik< Alleen ingame staat die deur ernog.. Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Met de BC7mod maar dan kun je er niet uit en in rijden.. in de nieuwe versie ja *!![/font] De binnenkant van de garage is normaal een interior. in de mod @hierboven in je link, daar veranderen ze de map. dus ze zetten interior modellen in de normale interior. BC7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.