NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Hallo, omdat ik geen Adobe Photoshop CS2 kon installeren heb ik GIMP maar geinstalleerd alleen ik snap dat hele programma niet. Wie heeft er nederlandse GIMP tuts? of wie wilt GIMP uitleggen? Reageren
Hackman Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Zoek op google eens naar "Gimp Uitleg", dit heb ik gevonden en er zijn nog wel meer. Ik heb ook Gimp en snap er ook veel niet van maar dat boeit me niet. Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Ok ik zal straks als ik thuis ben eens kijken. Maar waarom zit die niet in de Tut list van GFX? Reageren
Kloep Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Ok ik zal straks als ik thuis ben eens kijken. Maar waarom zit die niet in de Tut list van GFX? Dat zijn alle tuts voor PS Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In de Master Tutorial list van de computer sectie is een tutorial te vinden voor GIMP, gemaakt door Feitze. Ok ik zal straks als ik thuis ben eens kijken. Maar waarom zit die niet in de Tut list van GFX? Dat zijn alle tuts voor PS raar. Maarja ik zal morgen wel kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.