Jump to content

.dff probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb wat gemaakt met sketchup, dus ik ga volgens puma's tutorial naar gmax.

doe alle dingenen die hij zegt. dan als ik hem naar .dff moet converteren, klik ik op export en zet ik de .dff in de map waar de textures enzo ook staan. als ik dan ga kijken in die map staat er geen .dff bestand

ditzelfde geld voor de .col

Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat ik verkeerd doe!?

Geplaatst:

Dat probleem had ik in het begin (een paar jaar geleden dus :7 ) ook. Wat bleek? De scripts werkten niet goed, maar waardoor komt dat? Je hebt waarschijnlijk de scripts voor 3dsMax gebruikt. Hier download je de goede scripts. Zet alles wat in de 'scripts' map staat, in de 'scripts' map in de Gmax-programma map, hetgeen in de map 'maps' staat, in de 'maps' map in de Gmax-programma map (de bestanden in de 'maps' map zijn niet noodzakelijk, het zijn reflectietextures voor voertuigen van SA etc.).

Succes,

Groenten Puma.

Geplaatst:
In die ene map GTA_TOOLS zit een 3dsmax bestandje, open die. Dan kan het wel als het goed is ;)

JIJ BENT ECHT MIJN HELD :tu::Y

Geplaatst:
In die ene map GTA_TOOLS zit een 3dsmax bestandje, open die. Dan kan het wel als het goed is ;)

JIJ BENT ECHT MIJN HELD :tu::Y

Graag gedaan, post gouw je mod maar :puh:

Ben benieuwd

Geplaatst:

ga ik doen, maar dan heb ik hier nog een probleem :7

ik zet dan al in de TXD workshop,en ik wil mijn txd bestand op gaan slaan, du ik druk op save as...

kom er een error met: TProgressbar property out of range. en slaat hij niks op

Geplaatst:

Als je het probleem van de TXD Workshop nog steeds hebt, moet je gewoon een oudere versie van TXD Workshop downloaden, ik had dat probleem ook gehad :7 Ik hoop dat je er wat aan hebt. :Y

Geplaatst:
Ik wacht :D (Neem het niet te serieus want dat is het niet echt :bonk: )

nee nog steeds niet, en ongetextueerd is nou niet dat je zegt: Waauww Mooi!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...