dutchgod Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ik heb wat gemaakt met sketchup, dus ik ga volgens puma's tutorial naar gmax. doe alle dingenen die hij zegt. dan als ik hem naar .dff moet converteren, klik ik op export en zet ik de .dff in de map waar de textures enzo ook staan. als ik dan ga kijken in die map staat er geen .dff bestand ditzelfde geld voor de .col Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat ik verkeerd doe!? Reageren
Puma Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Dat probleem had ik in het begin (een paar jaar geleden dus ) ook. Wat bleek? De scripts werkten niet goed, maar waardoor komt dat? Je hebt waarschijnlijk de scripts voor 3dsMax gebruikt. Hier download je de goede scripts. Zet alles wat in de 'scripts' map staat, in de 'scripts' map in de Gmax-programma map, hetgeen in de map 'maps' staat, in de 'maps' map in de Gmax-programma map (de bestanden in de 'maps' map zijn niet noodzakelijk, het zijn reflectietextures voor voertuigen van SA etc.). Succes, Groenten Puma. Reageren
dutchgod Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Bedankt! ga gelijk kijken of het nu wel lukt! Reageren
dutchgod Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 nee lukt nog steeds niet, wat nu?? Reageren
Timske Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In die ene map GTA_TOOLS zit een 3dsmax bestandje, open die. Dan kan het wel als het goed is Reageren
dutchgod Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In die ene map GTA_TOOLS zit een 3dsmax bestandje, open die. Dan kan het wel als het goed is JIJ BENT ECHT MIJN HELD Reageren
Timske Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 In die ene map GTA_TOOLS zit een 3dsmax bestandje, open die. Dan kan het wel als het goed is JIJ BENT ECHT MIJN HELD Graag gedaan, post gouw je mod maar Ben benieuwd Reageren
dutchgod Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ga ik doen, maar dan heb ik hier nog een probleem ik zet dan al in de TXD workshop,en ik wil mijn txd bestand op gaan slaan, du ik druk op save as... kom er een error met: TProgressbar property out of range. en slaat hij niks op Reageren
dutchgod Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 iemand die de oplossing weet? Reageren
Puma Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (Google) Hier staat wat over dat probleem, alleen snap ikzelf niet echt wat ze er nu mee bedoelen .. Reageren
dutchgod Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik gaat gewoon wat dingen proberen ikzie wel;) Reageren
Beagle Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Als je het probleem van de TXD Workshop nog steeds hebt, moet je gewoon een oudere versie van TXD Workshop downloaden, ik had dat probleem ook gehad Ik hoop dat je er wat aan hebt. Reageren
dutchgod Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 jaa dat probleem ik inderdaad nog, we gaan even kijken Reageren
Beagle Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik wacht (Neem het niet te serieus want dat is het niet echt ) Reageren
dutchgod Geplaatst: 18 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Ik wacht (Neem het niet te serieus want dat is het niet echt ) nee nog steeds niet, en ongetextueerd is nou niet dat je zegt: Waauww Mooi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.