Timske Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Als je even de afbeeldingen/ textures upload dan wil ik er wel .txd van maken hoor Reageren
Beagle Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Wat Timske zegt Anders wil ik het wel voor je doen Grz, Beagle Reageren
dutchgod Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Wat Timske zegt Anders wil ik het wel voor je doen Grz, Beagle neejoh laat maar zitte, want dan moet ik dat de volgende keer weer doen en dan weer, en nog een keer. dus ik hou het wel bij texture modden Trouwens: Bedankt iedereen die me heeft geholpen!!! Bewerkt: 19 september 2008 door dutchgod Reageren
Beagle Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 (bewerkt) Graag gedaan Dutchgod EDIT: Ik kan het toch niet laten hier heb je een werkende TXD workshop: TXD Workshop [Werkend] Bewerkt: 20 september 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.