Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Iemand? Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Mooi gifje, UT. Ik vind de achtergrond goed passen, en de effectjes zijn stijlvol. Desondanks blijft het wat leeg. Alleen Mario schuift onder je naam door, misschien zou je die mee kunnen laten bewegen, of iets dergelijks. Ik geef een 8. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ok Nog iemand? Reageren
Timske Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 De beweging zelf gaat zo sloom.. Vind hem eerlijk gezegt niet echt super. de achtergrond is wel weer mooi gemaakt. Maar heb verder niet echt tips. Ik geef je een 6.50/10 Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Dat is geen anime hoor Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Dat is geen anime hoor Mario zelf is een anime slimmie. Maar ff ontopic de achtergrond is heel erg mooi maar een beetje kaal zoals gezegt is. Mario zelf ziet er heel erg goed uit. Als tip misschien dat je Luigi naast Mario kan zitten dan is het een stuk minder kaal. Je krijgt van mij een 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.