the_dan Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 wat vind jij het leukste dat de gta4peds zeggen toen ik zo'smurf(politieagent) omver reed GERONIMOOOO:D Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ik vond het wel grappig toen ik die nederlandse toerist omver duwde en toen zij' ze ga weg! Reageren
Dieko Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Shut the fuck up bitch! Suck your dick,bitch! Bij multiplayer vind ik het wel grappig. Kan je tegen je medespelers zeggen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Soms hoor je mensen wel eens zeggen o my facking god als je bijv. door de ruit vliegt. of van je motor afvliegt. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ik vind het leukste als little jacob iets zegt kan je amper verstaan of ik was al is gaan drinken met packie. toen waren we zat en packie begint ineens een kei grappig liedje te zinge uit de zatheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.