-eend- Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Kan iemand op deze site? Ik kom er niet op en kan ook 't spel niet updaten.. zonder update kan je niet spelen xD Ik krijg steeds '' Server maintainance. Please check your FIREWALL and NETWORK SETTING. Please try connnecting again in a moment. Ligt t aan mij of aan dat spel O.O Reageren
moechy Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik kan gwn op de site hoor. Reageren
-eend- Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Kan iemand zegge wat er dan fout is :O' Dit krijg ik : Bewerkt: 14 september 2008 door -eend- Reageren
TheGuardian Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Je firewall blokkeert de download zo te zien. Open dus je firewall, schakel deze uit en start dan de download. Normaal zou die het dan wel moeten doen. Na de download kun je hem het beste weer inschakelen voor de veiligheid van je PC. Alvast veel succes Reageren
-eend- Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Werkt ook niet O.O Reageren
.Phobia Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) ik heb hiero het zelfde probleem ^^ ik ben het aan het uitpluizen voor je edit: ok ik kan op de site enzo, maar als ik de auto lancher gebruik krijg ik dus het zelfde prob. maar op de site als ik ingelogged ben staat er ' start game' als ik druk dan doet ie nix Bewerkt: 8 oktober 2008 door aartdognau Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Als deze methodes ook niet werken en andere er inderdaad ook af en toe wel eens last van hebben denk ik eerder dat je het daar op hun support forum kunt uitleggen en hulp vragen ipv aan ons. Klik hier voor hun officiële forum. Daar zullen ze je zeker kunnen verder helpen.. Alvast veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.