Hayte Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik heb net een "exclusieve" code gekregen, waarmee ik de nieuwe Motorstorm demo zou kunnen spelen. Nu vroeg ik me af, zijn er andere mensen die dit ook hebben gekregen? Wat vinden jullie van het spel zelf? Gaan jullie het kopen? Reageren
M4X Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik zag inderdaad dat je je kon inschrijven voor de demo, maar wegens gebrek aan tijd heb ik dit niet gedaan. Ondanks dat sommige mensen er wat meer van verwacht hebben, denk ik dat dit een erg goede exclusive gaat worden die zijn offroad concurrenten BAJA en Pure zal doen vergeten. Of ik hem ga halen weet ik nog niet, hij komt namelijk in dezelfde week uit als LittleBigPlanet, die ik eerst wil. Maar bevalt de demo een beetje goed? Reageren
Hayte Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik zag inderdaad dat je je kon inschrijven voor de demo, maar wegens gebrek aan tijd heb ik dit niet gedaan. Ondanks dat sommige mensen er wat meer van verwacht hebben, denk ik dat dit een erg goede exclusive gaat worden die zijn offroad concurrenten BAJA en Pure zal doen vergeten. Of ik hem ga halen weet ik nog niet, hij komt namelijk in dezelfde week uit als LittleBigPlanet, die ik eerst wil. Maar bevalt de demo een beetje goed? het is best wel leuk, het nadeel is dat je niet online kan gaan, wat ik het leukst aan een spel vindt maar ik heb zover ik weet nergens voor ingeschreven... Ik kreeg gewoon opeens een email met een code erin die ik moest intikken in me PS3 het is alleen soms wel lastig om je auto/motor in controle te houden... In de demo kan je kiezen uit twee mode's; race met 16 bots of splitscreen (2 player) met 8 bots... je kan kiezen uit een Monster Truck, een Rally Truck en een Motor Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 ik heb beide demo's gedownload, ook van de eerste motorstorm, vind het wel goede games maar ik heb eigenlijk de 60 euro er niet voor over om het complete spel te kopen.. mss ooit ens een 2dehandsje kopen, de graphics in PR zijn wel verbeterd :D Reageren
Addicted2 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Voor als ik een next gen console heb word dit cker 1 van de spellen die ik wil hebben. Bewerkt: 4 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.