Jump to content

Wat Moet Er Komen In ''GTA V''


LordSm0ke

Recommended Posts

Ik heb deze topic aangemaakt omdat ik somige punten in gta iv niet goed vindt. Om een of andere manier is de gta sfeer wat minder. Dat is mijn mening, misschien denken jullie er anders over xD. Bijvoorbeeld dat je geen auto's meer kan pimpen. Niet in vliegtuigen kan vliegen. De map is kleiner dan gta sa. Wat denken jullie dat er nieuws moet komen in GTA V! Hier mijn ideeën:

- Auto's pimpen. (Laat meteen de motoren erbij komen.)

- Nieuwe klimskills, snellere personage, soepelere personage!

- Betere vechtskills

- Dat je echt in elk gebouw of huis naar binnen kan!

- In de schaduwen schuilen en dat dan de politie je niet kan vinden.

- Meer kleren

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LordSm0ke

    6

  • naokske

    4

  • iamyourghost

    2

  • Feanor

    2

Top Posters In This Topic

Bij mij is het eerste dat ik bij een gta V denk .Is dat het geen liberty city moet zijn en vice city . Liever san andreas want die is maar 1 keer gebruikt en is nu al voor veel mensen saai maar ze weten niet meer in 2004 hoe hard het game zelf toen was :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als het aan mij ligt speelt GTA V zich af in Las Vegas, of 1 van die andere gok steden.

Doe mij maar een Europees stad.

Zoals Amsterdam of Parijs.

Doe mij maar inderdaad met Amsterdam( Lekker met scooters crosse over boerhaaveplein xD )

Link to comment
Delen op andere websites

tsssk GTA 4 is net uit en meteen beginnen we al weer te zeiken dat dit en dat anders is, ga nu maar lekker met GTA 4 spelen, en als je het niet goed vind dan heb je pech en ga je maar weer SA doen als je dat zo graag wil... ik vind dit gewoon pure onzin. die lui van Rockstar kunnen eewig bezig blijven als ze alle wensen willen voldoen.

Link to comment
Delen op andere websites

tsssk GTA 4 is net uit en meteen beginnen we al weer te zeiken dat dit en dat anders is, ga nu maar lekker met GTA 4 spelen, en als je het niet goed vind dan heb je pech en ga je maar weer SA doen als je dat zo graag wil... ik vind dit gewoon pure onzin. die lui van Rockstar kunnen eewig bezig blijven als ze alle wensen willen voldoen.

heb je gelijk in ik vind gta iv wel perfect ^_^

Bewerkt: door NigelSlangen
Link to comment
Delen op andere websites

Lol.. kheb een beetje rond gezocht en er stond ergens op een site dat GTA V in oktober 2014 ging uitkomen.. Er stond ook de take two overgenomen was door EA.. Wat ik in GTA V Ook nog wil hebben is dat je alles kan slopen.. bijvoorbeeld als je met gta iv op een muurschier zie je alleen een poepvlek.. pas mij maar de brokstukken in gta V

Link to comment
Delen op andere websites

Lol.. kheb een beetje rond gezocht en er stond ergens op een site dat GTA V in oktober 2014 ging uitkomen.. Er stond ook de take two overgenomen was door EA.. Wat ik in GTA V Ook nog wil hebben is dat je alles kan slopen.. bijvoorbeeld als je met gta iv op een muurschier zie je alleen een poepvlek.. pas mij maar de brokstukken in gta V

poepvlek? :puh: ik hoop op een next-gen vice city!

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij is het eerste dat ik bij een gta V denk .Is dat het geen liberty city moet zijn en vice city . Liever san andreas want die is maar 1 keer gebruikt en is nu al voor veel mensen saai maar ze weten niet meer in 2004 hoe hard het game zelf toen was :7

Idd maar die map is Tering groot man!

Dan worden de graphics ofzo veel te groot en dan moet je nog al die auto's enzo enzo erin plaatsen.

Maar je hebt wel gelijk.

Ze moeten wel een stukje van de desert weglaten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Feanor voor zo iets hoef je ons niet aan te valen :duh: .

gta 4 sucks niet maar het is al saai genoeg met zo veel lcs

ik val niemand aan maar ik vind het gewoon onzin, GTA IV is net uit, de pc versie komt nog, dus verwacht de GTA V maar zo rond 2012 of later, dus ga je nu vermaken met wat je hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In gta sa hadden ze nissan skyline en toyota supra en een honda civic 3 deurs sdi. Ze moesten er op lijken, zal ik het zo zeggen. Maar breng dat terug in gta V.. Somige auto's in gta iv vindt ik gwoon te standaard. Wel vet dat ze van elke auto 2 automerken inbrengen. De vincent is de voorkant van een mitsubishi galant en de achterkant van een civic coupé!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...