Jump to content

Wat Moet Er Komen In ''GTA V''


LordSm0ke

Recommended Posts

ik heb gehoord dat gtaV eind 2009 en 2010 uitgebracht zou worden.

ik hoop dat het in londen afspeelt. ^_^

Engeland het geen sfeer. :puh: geef mij maar Amerika.. De fking land of opertunity ( Of hoe Roman dat ook zegt :bier: )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LordSm0ke

    6

  • naokske

    4

  • iamyourghost

    2

  • Feanor

    2

Top Posters In This Topic

Waarom heeft iedereen het over GTA V, mij lijkt GTA V eerder voor weer een nieuwe generatie...niet het volgende spel. GTA IV VC of zo vindt ik logischer :{

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Feanor voor zo iets hoef je ons niet aan te valen :duh: .

gta 4 sucks niet maar het is al saai genoeg met zo veel lcs

ik val niemand aan maar ik vind het gewoon onzin, GTA IV is net uit, de pc versie komt nog, dus verwacht de GTA V maar zo rond 2012 of later, dus ga je nu vermaken met wat je hebt. ;)

rond 2012 vergaat de wereld zeggen sommige voorspellingen en dan op de datum 21 december (zelf geloof ik het niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft iedereen het over GTA V, mij lijkt GTA V eerder voor weer een nieuwe generatie...niet het volgende spel. GTA IV VC of zo vindt ik logischer :{

GTA III, VC en SA hadden dit toch ook niet?

Feanor voor zo iets hoef je ons niet aan te valen :duh: .

gta 4 sucks niet maar het is al saai genoeg met zo veel lcs

ik val niemand aan maar ik vind het gewoon onzin, GTA IV is net uit, de pc versie komt nog, dus verwacht de GTA V maar zo rond 2012 of later, dus ga je nu vermaken met wat je hebt. ;)

rond 2012 vergaat de wereld zeggen sommige voorspellingen en dan op de datum 21 december (zelf geloof ik het niet)

Waarom spreid je die rommel dan wel uit als je het niet geloofd?

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Naart schijnt gaat de volgende GTA , GTA IV: Vice City zijn.... hmm, over een GTA V gaat het niet gaan , want men gebruikt bij de volgende GTA de zelfde engine... als GTA IV, net zoals dat bij GTA III en VC en SA enz... was .

GTA IV:VC ---> eind 2009 , begin 2010...

GTA V --> ik denk volgende gens. consoles, want dat gaat normaal dan toch weer ongeveer 5 jaar duren zoals dat bij GTA IV was, nieuwe engine enz... maken ---> veel tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft iedereen het over GTA V, mij lijkt GTA V eerder voor weer een nieuwe generatie...niet het volgende spel. GTA IV VC of zo vindt ik logischer :{

GTA III, VC en SA hadden dit toch ook niet?

Feanor voor zo iets hoef je ons niet aan te valen :duh: .

gta 4 sucks niet maar het is al saai genoeg met zo veel lcs

ik val niemand aan maar ik vind het gewoon onzin, GTA IV is net uit, de pc versie komt nog, dus verwacht de GTA V maar zo rond 2012 of later, dus ga je nu vermaken met wat je hebt. ;)

rond 2012 vergaat de wereld zeggen sommige voorspellingen en dan op de datum 21 december (zelf geloof ik het niet)

Waarom spreid je die rommel dan wel uit als je het niet geloofd?

misschien andere mensen wel........en dat dan de gta producers voor 2012 december 21 met een nieuwe komen voordat het te laat is voor de gelovers hierin

Link to comment
Delen op andere websites

Next gen Vice city.

Vice city 2009

mooie wagens.

Beter weersoorten (Tropiche stormen. Bij dit weer is het afteraden om te gaan Varen Zwemmen of buiten te zijn.

Mooiere wapens. Meer wapens.

Echte klim optie. (Palen, touwen over de wegen, enz.

Meer plaatsen waar je naar binnen kan.

Een bejaarde Phill cassidy.

Grote leger basis.

Vliegtuigen (mooie vliegtuigen)

Enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Next gen Vice city.

Vice city 2009

mooie wagens.

Beter weersoorten (Tropiche stormen. Bij dit weer is het afteraden om te gaan Varen Zwemmen of buiten te zijn.

Mooiere wapens. Meer wapens.

Echte klim optie. (Palen, touwen over de wegen, enz.

Meer plaatsen waar je naar binnen kan.

Een bejaarde Phill cassidy.

Grote leger basis.

Vliegtuigen (mooie vliegtuigen)

Enz.

Zijn dat dingen dat je zou willen , of zijn dit geruchten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat wel wat personages uit GTA IV terug zullen keren. ^_^

Mjah dat heeft zen voor en na-delen vind ik , eigenlijk hoop ik van niet, Niet dat ik iets heb tegen Nico bellic (toffe kerel) maar ik denk dat als je naar een stad als LC gaat , die personages er niet in passen , maarja dat is mijn mening eh :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook onlogisch als je een nieuwe engine gaat maken voor gta: 5/IV VC/Weetikveel want bij gta sa naar gta iv zat ook 3 jaar. Daartussen allemaal cutspelle zoals liberty fking city. En als de nieuwe engine dan klaar moet zijn rond 2009/2010 Dan heb je een * Engine.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zou willen in de volgende GTA:

Veel missies

Auo's kunnen pimpen!

Stormen (bv. tornado's enzo)

Realistische schade: Als je met een vliegtuig of een helikopter tegen een gebouw vliegt, dat je dan ook letterlijk in het gebouw zit!

Parachute!!!!!!!!

Volledig nieuwe wereld

(Niet meer Liberty City, Vice City of San Andreas!)

Link to comment
Delen op andere websites

wat mij op valt is dat jullie veel opnoemen wat er in Saints Row 2 gaat komen,

wat mij nou echt vet lijkt is een spel dat een mix is van alle goeie punten van GTA IV en alle goeie punten van Saints Row 2.

dat is voor mij al genoeg denk ik zelf ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Huizen kopen

trouwen

dieren?

legerbasis

parachute (grootste misser in gta iv)

meer keuzes in verhaallijn

grotere verhaallijn (van gta iv was zo kooooooort)

tijdens de missies groot worden en zo je eigen gang starten

meer opties in online zoals:

een wereld waarmee je alleen vrienden speelt dan je eigen huis hebt en dat je je eigen ding erin doet terwijl je vrienden ook ergens in de omgeving bezig zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Huizen kopen

trouwen

dieren?

legerbasis

parachute (grootste misser in gta iv)

meer keuzes in verhaallijn

grotere verhaallijn (van gta iv was zo kooooooort)

tijdens de missies groot worden en zo je eigen gang starten

meer opties in online zoals:

een wereld waarmee je alleen vrienden speelt dan je eigen huis hebt en dat je je eigen ding erin doet terwijl je vrienden ook ergens in de omgeving bezig zijn

Das een goeie..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...