Ottoman 47 Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Hoe heet die game, zo te zien is het een free-roam game. Bestaat die spel ook op de PC? Bewerkt: 12 september 2008 door Ottoman 47 Reageren
DJRobin Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Het is inderdaad een freeroam game. Het is Saints-Row. Hij is niet voor de pc maar wel voor de xbox-360. Saints row komt binnnenkort ook uit, deze is volgens mij ook alleen voor de consoles. Klik hier als je meer wilt weten over Saints-Row Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Ik heb de comments doorgelezen en er wordt gezegt dat het Saints Row is volgens mij online. En Saints row 1 is alleen voor de xbox 360 en nummer twee komt binnenkort uit en is voor de Xbob 360 en de PS3. Trouwens ik weet niet zeker of het saints row is he dat zeggen ze daar. Edit: Net te laat DjRobin was me voor. Bewerkt: 12 september 2008 door S.W.A.T. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Oooh, Saint Row ken ik wel, maar SR 2 komt ook voor de PC uit hoor (Ergens bij Oktober). Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Oooh, Saint Row ken ik wel, maar SR 2 komt ook voor de PC uit hoor (Ergens bij Oktober). Dat is nog niet bevestigt, op de site is geen 'Game for Windows' logo o.i.d. te vinden, die er op wijst dat Saints Row 2 naar de PC komt... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 (bewerkt) Hoe heet die game, zo te zien is het een free-roam game. Bestaat die spel ook op de PC? zoals al sommige gezegd hebben dit is saints row heeft iets weg van driver vind ik Bewerkt: 12 september 2008 door end of the riot Reageren
Naudin Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Hoe heet die game, zo te zien is het een free-roam game. Bestaat die spel ook op de PC? zoals al sommige gezegd hebben dit is saints row heeft iets weg van driver vind ik En té veel van GTA Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Hoe heet die game, zo te zien is het een free-roam game. Bestaat die spel ook op de PC? zoals al sommige gezegd hebben dit is saints row heeft iets weg van driver vind ik En té veel van GTA nee hoor gta gaat voor het realisme en saints row voor de fun. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 (bewerkt) Het is Saints Row. Saints Row II komt NIET voor de PC, aangezien Saints Row een console game is. Mogen wij console gamers ook is een vette exclusieve free-roaming game hebben? Dank u. Bewerkt: 20 september 2008 door DenkaanHenk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.