Jump to content

Glitches & Bugs

X-Zero

Recommended Posts

ik ep ook nog een glitch of bug op de hoek van het begin van een grote pier in verona beach dar is een klein graheuveltje daar loop je doorheen P.S. ik heb een plaatje waar het is maar hoe verstuur je die en hoe maak je op de pc screenshots

Op de PC kan je op 3 manieren screenshots maken:

- Je pakt een fotocamera uit het spel. Je maakt daarmee een foto en je gaat naar: Mijn documenten ---> GTA San Andreas User Files en dan naar je Gallery. Dan staat daar je foto

- Tijdens het spel druk je op het knopje: Print Screen. Ga dan naar paint en plakken. Dan staat nu je plaatje in Paint.

- Je kan Fraps downloaden. Dan kan je tijdens het spel screenshots maken als je op F10 drukt ;) .

Je kan je plaatjes uploaden via Imageshack Als je plaatje kleiner is dan 640 pix. Kan je de Hotlink-Link hier plaatsen. als je plaatje groter is dan 640 pix. moet je de thumbnail-link hier plaatsen.

Edit: Als je een plaatje upload via Imageshack (zie link) dan saat er ook hoeveel pix. hij is. Anders: Rechtermuis klik --> Eigenschappen volgens mij.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• _KoE_Mzungu

33

• Juju

29

• MartyCeha

25

• Bling

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

dit is wel de bekendste glitch

kaartje9py.png

bij de zwembad muur kun je er door heen

bij welk zwembad? binnen of buiten ene welke muur precie?

ik weet ook niet bij welke muur? ik heb de pc versie maakt dat verschil? kan iemand anders ff een ingame screenshot maken

Delen op andere websites

ik had een rhino gestolen uit Area 69, reed ermee naar men garage in san fierro

met 6 sterren, was wel cool

en als ik hem in men garage daar had gezet en savede, men 6 sterren waren weg

maar toen gebeurde er iets eigenaardigs

een van de police helikopters die achter me aanvloog , zag je gewoon in de grond vliegen, je zag alleen de propellor...

hier een screenshot

http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/bug1.JPG

Delen op andere websites

Dit is echt vreemd, ik was zo alle Ballards hun gebied aan het wegnemen, lekker Gang-War, maar ik stond zo bij een vuurtoren, een stukje gebied te veroveren. Dus ik zag op mijn radar, er komt weer een groepje aan, wat is er nou, dan stonden die gasten in het water, op de bodem :? Ze verzopen ook niet :{ Ik heb geen foto's, Only_Gino wel ;)

Delen op andere websites

Het raarste wat ik tot en met nu toe tegen ben gekomen, dat ik een gangwar moets doen voor de 35% met de missie End of the Line, dat ik nog 1 mannetje moets, maar ik kon hem niet vinden, ik stond op een soort van brug, en ik stond er bovenop, dus ik snapte er niets van. Ik dus naar beneden kijken, maar daar was ook niemand, maar ik ging dus zo'n dood lopend paadje binnen, en ik stond daar even te kijken en opeens zag ik een paar armen, benen en zo'n levenstekentje uit de muur komen, hij probeerde maar te rennen, maar kwam er niet helemaal uit, ik dus schieten op die gast, maar hij wou ook maar niet dood, heb ik een bom in die gang gegooid, en daardoor was hij wel dood gegaan, hoe hij daar in komt. :puh:

Delen op andere websites

Ik was dus bezig met die missie Up UP and Away en ik druk per ongeluk op 0 :bonk: . Die securivan natuurlijk onmiddellijk vallen :ch: en ik erachter met mijn helikopter. Dan mission failed omdat ik er niet meeer aan kon(brug). Ik pak dan maar een geparkeerde Romero op en ik land erop met die heli. Dan moet je dat koord goed aanspannen en in die romero stappen en achteruit rijden. Dan valt hij voorover. Dan uitstappen en je maakt een vrije val en je ziet de onderkant van LV. :cab:

Screen komt nog :'D

Delen op andere websites

ik heb sa op een pc zonder internet en daar op sa is er iets vett gebeurt heb er ook een screen van een politie auto stand vertikaal met voortuk in de grond recht maar aangezien ik geeninternet op die pc heb kan ik het niet laten zien :cry: maar vanaf 16 augustus is er internet op mijn pc dus kan ik hem opsturen naar gtagames !!!

Delen op andere websites

ik had ook iets raars:

ik kwam in de black hell, omdat ik in de gym ging met de jetpack en zo, toen vloog ik dus met me jetpack en kwam er ineens uit t niets die neger met dat rooie trainingspak aanlopen, daarna vloog ik verder en kwam ik m weer tegen maar dan met 2 meisjes erbij, toen keek ik naar links en zag k een raar lichtschijnsel, ik vloog ernaar toe maar hij kwam niet dichterbij

daarna moest ik stoppen :(:puh:

Bewerkt: door italia_juju
Delen op andere websites

Ergens in LS kan je door een afdakje heen vliegen met een jetpack bij een van de gebouwen op de kaart en dan kom je in het gebouw terecht:

naamloos8da.png

je kan door bijna alle afdakjes vliegen heb ik ontdekt :'D

@die gozert hieronder

flikker eens een eind op

Bewerkt: door Jozz
Delen op andere websites

Ergens in LS kan je door een afdakje heen vliegen met een jetpack bij een van de gebouwen op de kaart en dan kom je in het gebouw terecht:

naamloos8da.png

je kan door bijna alle afdakjes vliegen heb ik ontdekt :'D

Dit is al de 2e keer of misschien wel meer dat jij ander mans berichten afpakt.

Dit is ondekt door ICE COLD KILLA, dat zie ik omdat het een gequote bericht is.

Dit was ook al bekend gemaakt op pagina 4.

Je deed dit namelijk ook al met, wat vind je van chapter nog wat. Toen pakte je MClaw's zijn bericht.

Ik hou je in de gaten, nog meer van dit soort domme grappen en ik geef je een warn! :duh:

Delen op andere websites

je weet toch wel in lv daar heb je de minigun liggen op zon parkeer plaats dicht bij een well stacked pizza en een polietie bureau dan moet je daar als je uit de well stacked pizza komt op dat dak niet de hoge maar de lage (dat is die dus voor de hoge)en dan tegen de muur aan lopen en dan val je naar beneden en kom je daar onderin in een garage van de politie

mischien staat dit er al maar ik kan er niet tegen als ik veel moet lezen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...