Vincent1988 Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 ik heb gister ook een bug gevonden ik was bezig met politie missies, de auto missies ik had iedereen in de auto vermoord met m4 door ruit heenhij stopt, en zegt zoiets van suspects killed of zoiets, en die auto rijd gewoon weer aan, met die dooie mensen er in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 ik heb gister ook een bug gevondenik was bezig met politie missies, de auto missies ik had iedereen in de auto vermoord met m4 door ruit heenhij stopt, en zegt zoiets van suspects killed of zoiets, en die auto rijd gewoon weer aan, met die dooie mensen er in Ik snap er geen drol van maar het zou wel. Even vertaald: Je ging de politie missies doen en toen was je klaar en had je ze vermoord maar die auto reed gewoon door met dode mensen der in. Zombie!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik heb dit eens gehad Ik was bezig met een gang war En was bijna dood dus sprong op hoop van zegen het water in (de war was op het strand) Toen ik verder naar beneden zwom en de leven cheat deed zag ik dit lopen : met zijn vriendjes zoals je bij de laatste kan zien liepen ze gewoon alsof ze op straat liepen ze gingen me neerknuppelen en neerschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2005 dat heb ik vaker gehad, ik weet niet precies hoe ik t moet uitleggen, maar, de ballas willen dan eigenlijk dat bruggetje wat daar is oprennen, maar dan rennen ze er naast en dan vallen ze in het water Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2005 Ik had 5 sterren maar er was veel vuur en een brandweer spoot met zijn straal een politie helicopter naar beneden op de grond en ik stapte erin ik gooide die mannetjes eruit en ik vloog ermee weg echt raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 lachen dat kan je zelf ook eens proberen door zon brandweerauto te jatten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 ik heb ook al is gehad was ik lekker rustig op mijn jatpackje vliegen... komt er een vliegtuig aan diej vol tegen mij opknald een raket van de jetpack deed het niej meer... en toen ik pas 5 min later op grond kwam viel cj gelijk dood:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja dat is lachen je moet eens met jetpack heel hoog gaan en dan zelfmoord cheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 ik had de skycrane neergezet en wil de hydra in de garage zetten en opeens gaat de deur niet snel open en val ik en de hydra op de skycrane en dan heb je een een hydra met veel plaatsen http://img80.imageshack.us/img80/3981/gallery952wf.jpg http://img80.imageshack.us/img80/2794/gallery961te.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 `whahah kon je er ook nog in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mefire Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 je moet de code doen van autos die vliegen en dan heel lang vliegen dan weer landen dan heb je een heel hoge stunt bonus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 `whahah kon je er ook nog in ja maar alleen in de skycrane en daarna toen ikm de skycrane wegzette kon ik ook in de hydra .het was wel grappig toen ik opsteeg dat de hydra even ook omhoog kwam kon helaas gee screen maken was telaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2005 Ben eens door de grond gezakt, jetpack cheat, en je kon gewoon doorvliegen onder de grond. Je zag zelfs de kwallen en zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 als ik door sommige gebieden rij die van mij zijn dan staat de naam in het groen en bij gele gebienden soms in het geel paars is al weg maar daar was het vroeger ook bij .weet iemand hoe dit komt?of is dit normaal? ik heb de legale versie, alle hoofd missie's uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik heb net gehad dat ik op een PCJ-600 was aan het rijden op een stoep en Las Venturas en en bleef ineens in de grond steken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.