Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had een keer dat ik een date had gehad met Denise, lekker uit eten geweest enzo.

Dus ik breng haar naar huis en net op het moment dat het eind filmpje gaat beginnen dat ze je wat (Hot)Coffee gaat aanbieden rijd een of andere kerel haar dood doordat ie werd gebeukt door een politiewagen :S

Flink wat missies verloren doordat ik hem niet gesaved had :duh::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien weten mensen dit al maar zeg het toch :puh: :

als je multiplayer gaat doen [ik deed dit bij denise] en de spelers hebben katanas moet de ene speler [speler 2] Cj onthoofden! [speler 1 ]

als je dan weer terug tot leven komt voor het huis van denise ben je nog steeds je hoofd kwijt en kun je gewoon alles doen wat je normaal ook kan doen, maar ik hoop dat je tegn een bloedfontijn houd want cj's hoofd houd niet op met bloeden!

en zelfs als je dood gaat of busted blijft je hoofd weg :puh:

dus als je weer een hoofd wil moet je je oude save weer laden

Link to comment
Delen op andere websites

Dan komt het hoof weer terug denk ik. Want als je een nieuw kapsel krijgt, laad het spel een nieuw model van het hoofd. Ieder model van een kapsel is een hoof+ kapsel, dus eigelijk krijgt CJ een nieuw hoofd bij de kapper :) Proberen misschien? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik nam net men Jetpack van het vliegveld. Ik had de Desert Eagle in mijn handen maar ik kon er niet met schieten...

Normaal gezien kiest hij toch automatisch een wapen als een SMG of micro SMG? En nu heb ik dit men hele spel lang...

Link to comment
Delen op andere websites

Dan komt het hoof weer terug denk ik. Want als je een nieuw kapsel krijgt, laad het spel een nieuw model van het hoofd. Ieder model van een kapsel is een hoof+ kapsel, dus eigelijk krijgt CJ een nieuw hoofd bij de kapper :) Proberen misschien? :puh:
Dit zou dus ook kunnen / moeten werken door een (willekeurig) hoofddeksel op te zetten!
Ik nam net men Jetpack van het vliegveld. Ik had de Desert Eagle in mijn handen maar ik kon er niet met schieten...

Normaal gezien kiest hij toch automatisch een wapen als een SMG of micro SMG? En nu heb ik dit men hele spel lang...

Dit is idd een bug die vaker voorkomt. Ik raad je aan om eerst het wapen te selecteren die je kan gebruiken met de Jetpack en daarna de Jetpack te pakken, dan weet je zeker dat het goede wapen geselecteerd is. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Dan komt het hoof weer terug denk ik. Want als je een nieuw kapsel krijgt, laad het spel een nieuw model van het hoofd. Ieder model van een kapsel is een hoof+ kapsel, dus eigelijk krijgt CJ een nieuw hoofd bij de kapper :) Proberen misschien? :puh:

nee, bij mij kreeg ik mijn hoofd niet terug,ook niet toen ik gewoon ging spelen.

naar de kapper gaan werkt ook niet,die staat gewoon in de lucht te knippen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik he iets grappigs gevonden.. ik wist dat er een speciaal topic voor was maar iok kan niet meer vinde :7

alleen.. als je bij noobmode superbike mod aandoet en je krijgt 1 ster moet je naast een molitie staan.. die probeert je er dan af te slaan (van je moter) maar dat lukt niet dus hij gaat recht staan naast je en hij is ook gewoon dood zegmaar maar hij blijft staan je kan er door rijden en open enzo best wel lol

Link to comment
Delen op andere websites

De beschrijving die jij geeft komt mij erg bekend voor, ik heb het namelijk zelf ook wel eens meegemaakt. Dit is overduidelijk een bug, wat in dit geval dus aan de modificatie (Noobmode) ligt. Er is inderdaad al een topic waar je dit soort onderwerpen kunt bespreken, waarmee ik hem bij deze even samengevoegd heb.

Voortaan kun je dit soort verhalen dus in dit topic kwijt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al bekend was, maar als je gaat poolen met de infrarood kijker op (zodat je alles in die kleurtjes ziet), en je stopt ermee midden in het spel, dan is het beeld weer normaal (originele kleuren) maar dan heeft CJ de kijker nog aan. Je kan van wapens wisselen net alsof je de kijker aanhebt. Ik weet niet of dit ook met de nachtkijker werkt of op andere versies dan de PS2 versie, maar wat ik zeg klopt in ieder geval ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...