Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

In die viligante missies zijn er wel vaker mensen die als crimineel fungeren die normaal niet op straat lopen. R* heeft hier willekeurige peds voor gebruikt, dus ook die wat niet op straat voorkomen. Misschien was Denise wel een afgedankte ped die maar de rol van vriendin kreeg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik was met een vriend sa aant spele en we hadden een packer gepakt en toen wat stallions er op gezet toen ik de 3e stallion had gehaalt was de packer weg en vloog de stallion die er al op stond in de lucht ik heb er wat foto's van gemaakt (ps2) dus kan het niet laten zijn

hebben andere dit ook gehad ? :D

Bewerkt: door bus
Link to comment
Delen op andere websites

hebben andere dit ook gehad ? :D
Persoonlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt, maar ik geloof je op je woord. Echter is dit zeer waarschijnlijk, zoals deze zoveel in het spel voorkomen, een bug geweest. Hier hebben wij een speciaal topic voor, zodat er niet voor elk foutje in het spel een nieuw topic aangemaakt hoeft te worden. ;)

Bij deze dus samengevoegd met het desbetreffende topic.

Link to comment
Delen op andere websites

'K weet nie of dit glich of een bug is maar als ik auto's in die hele grote garage of dat verlatenvliegveld zet dan verdwijnt mijn auto's na dat ik de 5de er in het gezet.

Is dit een glich/bug of heeft iedeen dit ??

Ik wil graag antwoord

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een irritante bug, ik heb wel eens de riot code ingevoert en nou kan ik Madd Dogg(de missie in las Venturas) niet meer halen!

Hij springt gewoon meteen van het dak af! Dat is echt irritant! :N

Weet iemand hoe je dit kunt wegkrijgen zodat ik de missie gewoon kan halen of moet ik helemaal overnieuw beginnen.

Ik heb ook wel eens een leuke glitch gehad, als je in een monstertruck rijd en je gaat op de achterkant van een auto rijden vliegt hij superhard de lucht in, dit gebeurt alleen als er een auto voor je rijdt en jij rijdt met je monstertruck op de achterkant van de auto en blijft met de banden op de klep rijden voor 1 sec.( werkt vooral goed met een blade)

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een irritante bug, ik heb wel eens de riot code ingevoert en nou kan ik Madd Dogg(de missie in las Venturas) niet meer halen!

Hij springt gewoon meteen van het dak af! Dat is echt irritant! :N

Lijkt me echt vervelend als je dat hebt en je kan er niks aan doen alleen een save-game downloaden !!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...