Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

deze bug is best wel handig:

als je op het strand (los santos) iemand een klap geeft en hij komt achter je aan dan moet je gedeeltelijk in het water staan want dan durven ze het op de 1 of andere manier er niet in te lopen

Link to comment
Delen op andere websites

deze bug is best wel handig:

als je op het strand (los santos) iemand een klap geeft en hij komt achter je aan dan moet je gedeeltelijk in het water staan want dan durven ze het op de 1 of andere manier er niet in te lopen

Dat komt omdat Peds niet kunnen zwemmen, dat is dus geen Bug maar gewoon handig :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige peds kunnen wél zwemmen, maar lopen zelfstandig het water niet in. Een voorbeeld hier van zijn de strandpeds. Als je ze boos maakt, en ze lopen achter je aan, zullen ze je niet het water in volgen. Sta je bijvoorbeeld op een pier, en je slaat ze gewoon het water in, dan zwemmen ze wel.

@hieronder: dan leer je er toch wat van, da's positief :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het een Glitch/Bug is maar soms als ik aan het rijden ben zijn ineens de kleuren van de auto's heel donker. En dan zit er onderaan de auto een streep met de normale kleur wat is dit ??

X-boy

Bewerkt: door X-boy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een glitch gevonden, als je bij het bezoekerscentrum in San Fierro voor bij het bord met

"Gant Bridge: visitor center: gift shop, boring museum and tourist information" voor het bord op het beton gaat staan sta je er een heel stuk in en is er dus een deel unsilod.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het een Glitch/Bug is maar soms als ik aan het rijden ben zijn ineens de kleuren van de auto's heel donker. En dan zit er onderaan de auto een streep met de normale kleur wat is dit ??

X-boy

GTa moet dan gewoon even laden verder is het niks bijzonders, zover ik weet.

Greetz Metal :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets: Als ik een parachute spawn met een cheat, gaat dat ding soms niet open :duh: . Dan doet CJ wel alsof hij aan een parachute hangt, maar hij knalt uiteindelijk met een rotvaart tegen het asfalt :duh:

En als ik dan "Wasted" ben en terug bij het ziekenhuis spawn, ligt CJ soms gewoon op de grond en komt er weer "Wasted" op het scherm :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik wee nie of 't er al tusse staat (ergens, tusse die 60 pagina's ^_^ ), maar nadat je in "The End Of The Line" Smoke's crack paleis hebt opgeblaze, blijft da gat in die muur zitte en als je dan het gebouw binne loopt val je door de vloer, nadat je tien seconde valt spawn je plotseling weer naast het gebouw...Doe je het met een auto, dan krijg je geld (meestal iets van: $55) voor een insane stunt of je spawnt naast het gebouw zonder auto... :?

ik maak wel ff een filmpie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...