JSA Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 Ik weet niet of het al bekent is maar bij de replay is het landingsstel uitgeklapt terwijl die dat helemaal niet was bij het echte spelen. En er was nog een bug bij mij Ik schoot met een sniper vanaf een tram (san Fierro) op politie in een politieauto (allebij onthoofd) maar die auto reed gewoon verder een stuurde ook gewoon hij heeft me de hele stad nog achtervolgt en toen schoot ik een keer op de keel van die onthoofde politie en toen verdween het hele mannetje. Reageren
Picaku Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Als je op een dood lijk dat in de auto zit schiet, verdwijnt hij, maar meestal ligt hij dan ONDER de auto...Aan de auto vast... En dat ze verder rijden had ik ook een keer, toen schoot ik ze neer...maar toen bleven ze maar over me heen rijden.. Reageren
WackoX Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Ik dacht eeen keer, laat ik eens naar mouth chilliad rijden.. Ik kwam daar en wat ik zag was dit: Reageren
Picaku Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Heb jij de n00bmode geinstalleerd staan? Reageren
WackoX Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Uum nee hoezo vraag je dat? Reageren
tjoef Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Omdat je met de n00bmode overal waar je wil gangmembers kan laten spawnen. Wel heel raar wat er daar gebeurt is. Heb je dat niet "toevallig" zelf gedaan?? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik weet niet of het al bekent is maar bij de replay is het landingsstel uitgeklapt terwijl die dat helemaal niet was bij het echte spelen.En er was nog een bug bij mij Ik schoot met een sniper vanaf een tram (san Fierro) op politie in een politieauto (allebij onthoofd) maar die auto reed gewoon verder een stuurde ook gewoon hij heeft me de hele stad nog achtervolgt en toen schoot ik een keer op de keel van die onthoofde politie en toen verdween het hele mannetje. Dit is inderdaad een rare glitch, deze is mij een poosje geleden opgevallen en daarna heb ik dat op film gezet. Aldus het Youtube filmpje van mij: . Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik weet niet of ie al gemeld is maar als op je huis Prickle Pine safe house staat kan je door het zij raam springen. Reageren
game~skater Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 je hebt ook een safe house waar de deur open blijft staan en als je naar binnen gaat blijft de deur open staan en CJ duwt de deur open Reageren
tjoef Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Als je door een hek gereden bent en daarna de replay functie afspeelt, gaat de auto er gewoon door, zonder dat het hek kapot gaat Reageren
Teraku Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Ik weet niet of hij al bekend is, maar oost van alhambra kun je in een gebouw springen. Screenshots van waar het is: Hint: als je niet snapt hoe je naar binnen kunt, ga tegen de garagedeur aanstaan en druk op de spring-knop. Bewerkt: 12 december 2007 door Teraku Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Hoi, Ik weet niet of deze bug/glitch al bekend is maar had geen zin 62 pagina's af te zoeken. In east los santos kun je zo door een winkel/gebouw lopen en kom je in de blue hell. Screen en map: Weard hu? Reageren
Feanor Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 ik schoot 2 politieauto's kapot met men rocketlauncher, het gaf een mooie explosie en er lagen 4 dode agentenen ik doe dus replay en dan komen die auto's aanrijden, maar die dode agenten liggen er al Reageren
oekelwm Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik kwam op youtube een videootje tegen van een bug met de parachute: >KLIK< Reageren
KillerXL Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 ik weet niet of het al bekent is maar als je een hydra met een cheat code half in en muur plaatst dan durrt het effe e ndan gaat hij roken en ontploft hij... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.