Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

ik weet niet of het al bekent is maar als je een hydra met een cheat code half in en muur plaatst

dan durrt het effe e ndan gaat hij roken en ontploft hij... ^_^

Lijkt me logisch hè! Graag hier alleen glitches & bugs vermelden zoals ze in het spel voorkomen. Een voertuig dat met een cheat of een trainer o.i.d. in het spel is gebracht is doelbewust geplaatst en heeft dus niets te maken met een glitch of een bug. Een bekende bug die hierop lijkt is de Beagle in Fort Carson, die half in de veranda staat van een huis.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had ook eens een bug ergens bij een tennisveld en de filmindustrie vlakbij rodeo spring mensen zo van die gebouwen van de film industrie af het zag er lollig uit heb er ook een foto van maar het was op ps2 dus kan het niet verzenden.Dat komt omdat die gebouwen op de voetpad staan dat denk ik :puh::Y:D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik ging us met een paar gangleden op een boot maar toen ik van de boot af ging toen bleven ze staan

ik blaazde de boot op maar ze bleven gewoon staan en ze waren toch dood omdat ze hun ding boven hun hooft zwart was.. op het laats zonk de schip en bleven ze nog steets staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een rare bug, ik was in johnsen house, en ik had een parachute aan.

Maar de hoogte meter was helemaal boven aan!, ik ga ff een plaatje maken.

PS: Waar Kan Ik Een Site Geven Waar Een Plaatje Op Staat?!

Tijmentje5 :cya:

Bewerkt: door Tijmentje5
Link to comment
Delen op andere websites

hallo gasten en leden en alle anderen :cya:

ik ging kijken naar films

op youtube.nl en toen zag ik deze film is deze al gevonden door iemand hier of al een topic want ik wou graag wete of ie nieuw was . en zijn der ook een paar die niet op wiki staan.

alvast bedankt :cya::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de missie van Saint marks bistro de code gedaan dat je heel hoog kunt springen en ik spring over een paar muurtjes heen en toen viel ik in een keer door de grond heen. Ik viel best wel lang en toen kwam ik in een soort van water terecht, maar ik zag het water niet dus het leek net of CJ aan het zweven was. Dat heb ik later ook gedaan en elke keer gebeurde hetzelfde. Dat is wel raar, ik denk dat ik over de grens van de Liberty city hidden interior ben gegaan of zo!?

Ik ben ook wel eens bij Glen Park in Los Santos door de grond gevallen met de fiets en toen werd ik gewoon weer op de grond gezet. Ik heb dat hierboven al vaker gezien, en dat herken ik goed!

ik heb ook een rare bug: KLIK

Heel raar, en met deze bedoel ik de enforcer ziet er nog heel nieuw uit en ik heb hem kapotgeschoten! KLIK!

Heel vreemd

Tijmentje5 :cya:

Er zitten aan de buitenkant van de enforcer weinig dingen die stuk kunnen als een auto ontploft vliegen er een paar banden vanaf en alle deuren en de motorkap. de enforcer heeft die niet aan de zijkant dus dat is niet echt een bug!

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Deze keer heb ik een échte bug!, ik was aan het rondrijden in de garage (voor de deur van de garage) toen daar de auto in eens onzichtbaar werd: Klik

Echt heel vreemd, ik was aan het rijden in een enforcer :Y

Tijmentje5 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had laatst ook een bug....

Ik stond op een dak.... toen werd ik gebeld door m'n vriendin (Kathie Zahn)

dus CJ pakt z'n telefoon op en begint te lullen...

Maar tijdens dat gesprek liep ik dus van het dak af, en toen legde CJ opeens op...

Toen had ik nog steeds de telefoon in m'n hand :D

het zat in de hand waar ik m'n Boksbeugel had, dus ik kon er gewoon mee meppen! :lol: en omdat ik de boksbeugel in m'n hand had... hoorde je ook zo'n ''metaal'' 8ig geluid...

Alleen toen ik ff een ander wapen koos.. en daarna weer terug naar m'n boksbeugel. was ie weg.... wel vette glitch :lol:

Alleen moet je wel 't geluk hebben dat je gebeld wordt....

ik had ook zoiets gelijkaardigs

ik kon dan schieten met de telefoon :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de missie van Saint marks bistro de code gedaan dat je heel hoog kunt springen en ik spring over een paar muurtjes heen en toen viel ik in een keer door de grond heen. Ik viel best wel lang en toen kwam ik in een soort van water terecht, maar ik zag het water niet dus het leek net of CJ aan het zweven was. Dat heb ik later ook gedaan en elke keer gebeurde hetzelfde. Dat is wel raar, ik denk dat ik over de grens van de Liberty city hidden interior ben gegaan of zo!?

ik kwam dat ook eens tegen en ik heb daar wat rond gezwommen ,en raar ik kwam een grote kraan tegen die je ook in de havens kunt vinden (container kraan ).ik kon wel niet dicht genoeg komen er was een soort van muur :bonk::cab::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...