KillerZero86 Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Ik heb een bug ontdekt, alstie al bekend was wis dit topic dan maar Ik ging de missie ryder doen, maar vlak voor dat ik er was werd ik door sweet gebeld. even later was het gesprek voorbij,maar ik stond nog steeds in de cirkel. toen ging ik naar de kapper, en kwam ik erachter dat de telefoon nog steeds in cj's hand zat! (als hetme lukt maak ik er nog wel ff een screen van) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Hallo allen, Ik was bij dit station: Klik Toen er in eens een paar mensen aan kwamen lopen(uit de trein dan hé): Klik Is dit een EE[/font](grapje van makers) Of een Bug[/font]? ofzoiets? ze liepen vanaf dat station naar de snelweg en toen werden ze overreden! Zou dit het zelfde zijn als die vrouw met de camera bij los santos die in het water liep? Als je het weet dank je dan! Unmountable Tijmen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Hallo allen,Ik was bij dit station: Klik Toen er in eens een paar mensen aan kwamen lopen(uit de trein dan hé): Klik Is dit een EE[/font](grapje van makers) Of een Bug[/font]? ofzoiets? ze liepen vanaf dat station naar de snelweg en toen werden ze overreden! Zou dit het zelfde zijn als die vrouw met de camera bij los santos die in het water liep? Als je het weet dank je dan! Unmountable Tijmen Ik denk dat het een bug is, want als het een EE is zie ik de grap er eigelijk niet van in. Een verwijzing zie ik er ook niet echt in dus vind ik het meer een bug. Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Op die heuvel in Palemino Creek staat een boom die vanbinnen helemaal hol is. (Ik heb niet nagekeken of dit al op het forum stond.) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Het is redelijk normaal dat een boom van binnen hol is in een computerspel. Alles in een computerspel is namelijk hol. Vandaar dat er zoiets als de blue/gray hell bestaat. Maar dat die boom zo omhoog staat is niet zo normaal. DIt zie je ook bij Shady Creeks in de buurt. Reageren
claud Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 hey ik stal gister en vandaag een police maverick die met 3 of 4 sterren achter je aan komt en ik zet hem ner voor de nieuws maverick en dat licht gaat aan en hij praat weer en schiet terwijl hij gewoon stilstaat is dit een bug of zo? want het is erg vreemd. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) Ja zit zal wel een (leuke) bug zijn. Bewerkt: 6 januari 2008 door Dark_Zemy Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 hey ik stal gister en vandaag een police maverick die met 3 of 4 sterren achter je aan komt en ik zet hem ner voor de nieuws maverick en dat licht gaat aan en hij praat weer en schiet terwijl hij gewoon stilstaat is dit een bug of zo? want het is erg vreemd. Ja dit is inderdaad een bekende bug, aangezien de politie agent die er inzit niet dood gaat met schieten, deze 'Onsterfelijke agent' is er gewoon ingeprogrameerd, je kan ook niet eens door het raam kijken, hij praat wel. Zoals bijvoorbeeld 'Hey, i can see my house from here' en dat soort onzin. Overigens gaan de kogels van de heli door BAGUVIX, onsterfelijkheids cheat/ godmode. Kreeg je sterren toen je politie heli stal? En dan hoeveel? Als je dan 3 sterren kreeg werd die heli gewoon op actief gesteld toen jij uitstapte. Leuk ontdekt trouwens . Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb wel eens gehad tijdens de missie home invasion dat mijn poppetje plat werd, was dodelijk kon overal doorheen. Reageren
claud Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 (bewerkt) hey ik stal gister en vandaag een police maverick die met 3 of 4 sterren achter je aan komt en ik zet hem ner voor de nieuws maverick en dat licht gaat aan en hij praat weer en schiet terwijl hij gewoon stilstaat is dit een bug of zo? want het is erg vreemd. Ja dit is inderdaad een bekende bug, aangezien de politie agent die er inzit niet dood gaat met schieten, deze 'Onsterfelijke agent' is er gewoon ingeprogrameerd, je kan ook niet eens door het raam kijken, hij praat wel. Zoals bijvoorbeeld 'Hey, i can see my house from here' en dat soort onzin. Overigens gaan de kogels van de heli door BAGUVIX, onsterfelijkheids cheat/ godmode. Kreeg je sterren toen je politie heli stal? En dan hoeveel? Als je dan 3 sterren kreeg werd die heli gewoon op actief gesteld toen jij uitstapte. Leuk ontdekt trouwens . nee ik had al 3 achter me aan. en dat is erg apart wand als hij neergezet word blijft de heli staan dus er komt niet een nieuwe. en ik heb hem eigenlijk uit de lucht gejat vanaf een mast bij de dam. Bewerkt: 6 januari 2008 door claud Reageren
sniper rifle Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 nog een bug! als je met micro smg hitman hebt gehaalt en gaat vliegen met een jetpack heeft CJ er 2 in je hand terwijl hij ook nog met een hand dat ding van de jetpack vast heeft Denise komt wel meer voor. In de missie a home in the hills zie je haar rennen door madd dogg house als er nog vagos zijn. Wat moet ze tog steeds bij die vagos? Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Ik heb er ook een als ik met een jatpack rondlieg kan ik door gebouwen wel lol en als ik dan daal en ben bijna op de grond zak ik door de grond of als ik met een auto in het water terecht kom zak ik door de bodem en kom in de bleu hell en spawn dan op een raar gebouw in de woestijn freaky maar EGT WAAR ja ik weet het[/font]nee[/font] Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Als je een auto op een Packer zet dan draaien de wielen ook terwijl hij stilstaat Unmountable Tijmen Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 nogal rare glitch eerst vanaf het huis(save punt) zag ik de kleding van CJ over het hele scherm en toen ik buiten kwam dit :O Reageren
moechy Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Ben je zkr dat dit in het spel was en dat het niet ligt aan je videokaart? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.