Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik heb een bug ontdekt, alstie al bekend was wis dit topic dan maar ;)

Ik ging de missie ryder doen, maar vlak voor dat ik er was werd ik door sweet gebeld. even later was het gesprek voorbij,maar ik stond nog steeds in de cirkel. toen ging ik naar de kapper, en kwam ik erachter dat de telefoon nog steeds in cj's hand zat! (als hetme lukt maak ik er nog wel ff een screen van)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo allen,

Ik was bij dit station: Klik

Toen er in eens een paar mensen aan kwamen lopen(uit de trein dan hé): Klik

Is dit een EE[/font](grapje van makers) Of een Bug[/font]? ofzoiets?

ze liepen vanaf dat station naar de snelweg en toen werden ze overreden!

Zou dit het zelfde zijn als die vrouw met de camera bij los santos die in het water liep?

Als je het weet dank je dan!

Unmountable Tijmen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allen,

Ik was bij dit station: Klik

Toen er in eens een paar mensen aan kwamen lopen(uit de trein dan hé): Klik

Is dit een EE[/font](grapje van makers) Of een Bug[/font]? ofzoiets?

ze liepen vanaf dat station naar de snelweg en toen werden ze overreden!

Zou dit het zelfde zijn als die vrouw met de camera bij los santos die in het water liep?

Als je het weet dank je dan!

Unmountable Tijmen :cya:

Ik denk dat het een bug is, want als het een EE is zie ik de grap er eigelijk niet van in. :7

Een verwijzing zie ik er ook niet echt in dus vind ik het meer een bug. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is redelijk normaal dat een boom van binnen hol is in een computerspel. Alles in een computerspel is namelijk hol. Vandaar dat er zoiets als de blue/gray hell bestaat. Maar dat die boom zo omhoog staat is niet zo normaal. DIt zie je ook bij Shady Creeks in de buurt.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik stal gister en vandaag een police maverick die met 3 of 4 sterren achter je aan komt en ik zet hem ner voor de nieuws maverick en dat licht gaat aan en hij praat weer en schiet terwijl hij gewoon stilstaat :? is dit een bug of zo? want het is erg vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik stal gister en vandaag een police maverick die met 3 of 4 sterren achter je aan komt en ik zet hem ner voor de nieuws maverick en dat licht gaat aan en hij praat weer en schiet terwijl hij gewoon stilstaat :? is dit een bug of zo? want het is erg vreemd.

Ja dit is inderdaad een bekende bug, aangezien de politie agent die er inzit niet dood gaat met schieten, deze 'Onsterfelijke agent' is er gewoon ingeprogrameerd, je kan ook niet eens door het raam kijken, hij praat wel. Zoals bijvoorbeeld 'Hey, i can see my house from here' en dat soort onzin. Overigens gaan de kogels van de heli door BAGUVIX, onsterfelijkheids cheat/ godmode. Kreeg je sterren toen je politie heli stal? En dan hoeveel? Als je dan 3 sterren kreeg werd die heli gewoon op actief gesteld toen jij uitstapte. Leuk ontdekt trouwens :).

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik stal gister en vandaag een police maverick die met 3 of 4 sterren achter je aan komt en ik zet hem ner voor de nieuws maverick en dat licht gaat aan en hij praat weer en schiet terwijl hij gewoon stilstaat :? is dit een bug of zo? want het is erg vreemd.

Ja dit is inderdaad een bekende bug, aangezien de politie agent die er inzit niet dood gaat met schieten, deze 'Onsterfelijke agent' is er gewoon ingeprogrameerd, je kan ook niet eens door het raam kijken, hij praat wel. Zoals bijvoorbeeld 'Hey, i can see my house from here' en dat soort onzin. Overigens gaan de kogels van de heli door BAGUVIX, onsterfelijkheids cheat/ godmode. Kreeg je sterren toen je politie heli stal? En dan hoeveel? Als je dan 3 sterren kreeg werd die heli gewoon op actief gesteld toen jij uitstapte. Leuk ontdekt trouwens :) .

nee ik had al 3 achter me aan. en dat is erg apart wand als hij neergezet word blijft de heli staan dus er komt niet een nieuwe. en ik heb hem eigenlijk uit de lucht gejat vanaf een mast bij de dam.

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

nog een bug!

als je met micro smg hitman hebt gehaalt en gaat vliegen met een jetpack heeft CJ er 2 in je hand terwijl hij ook nog met een hand dat ding van de jetpack vast heeft :bonk:

Denise komt wel meer voor. In de missie a home in the hills zie je haar rennen door madd dogg house als er nog vagos zijn. Wat moet ze tog steeds bij die vagos? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook een als ik met een jatpack rondlieg kan ik door gebouwen wel lol en als ik dan daal en ben bijna op de grond zak ik door de grond of als ik met een auto in het water terecht kom zak ik door de bodem en kom in de bleu hell en spawn dan op een raar gebouw in de woestijn freaky maar EGT WAAR

ja ik weet het[/font]nee[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...