Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zag op wikigta een Vigilante glitch, maar hoe werkt die eigenlijk?

Ik ben in een police gaan zitten en toen heb ik de Vigilante missies gestart, toen ben ik mijn huis binnengegaan maar het spel arresteerde de dieven niet, hoe kan dat?

Link to comment
Delen op andere websites

50040479bq4.png

nogal rare glitch

eerst vanaf het huis(save punt) zag ik de kleding van CJ over het hele scherm en toen ik buiten kwam dit :O

Dat heb ik ook wel eens gehad, ik weet ook niet hoe dat komt, maar toen ik hem opnieuw opstartte was alles weer normaal!

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een rare bug!! ik speelde ff new game voor de lol, gapte een trein, reed op een of andere manier dwars door de hekken heen van het 2e en 3e land. later ontspoorde de trein en vloog in de lucht als een vliegtuig! toen ik de hoogtegrens had bereikt, stortte hij héél langzaam neer, raakte een muur en bleef erin hangen!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hi.

Ik zat wat te zwerven in SAMP, en ik kwam dit tegen (wat is dat voor een shit winkel boven grond):

Als je hem niet ziet, zet ik hem duidenlijker:

Kijk, de makers willen natuurlijk geen kale gebouwen, dus die moeten ze toch opvullen met 'textures'.

Je komt soms ook meerdere keren dezelfde 'texture' tegen, en soms kan het gebeuren dat ze door onoplettendheid zo'n 'texture' op een gekke plaats zetten, zoals hier het geval is.

Een bug is het dus niet, maar meer een slordigheidsfoutje.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag op wikigta een Vigilante glitch, maar hoe werkt die eigenlijk?

Ik ben in een police gaan zitten en toen heb ik de Vigilante missies gestart, toen ben ik mijn huis binnengegaan maar het spel arresteerde de dieven niet, hoe kan dat?

Heej,

De vigilante glitch is een glitch waardoor het mogelijk word om de Politie submissie niet uit te voeren.

Mijn bescrijving:

- Je hebt een politievoertuig nodig, een HPV1000 is aan te raden.

- Start de submissie 'vigilante'.

- Ga bij een winkel staan, er is niet bepaald een aanrader maar ik maakte altijd gebruik van Binco bij grove street vlakbij.

- Start de submissie door R3 te klikken.

- Loop nouw een bepaald winkel binnen.

- je wacht totdat je nog zo een 8 secondes hebt en loopt weer naar buiten.

- stap in je wagen en weer eruit.

- Je loopt de winkel weer in.

- Je blijft dit doen totdat je alle 12 missies gehaald hebt.

Deze glitch is trouwens niet schadelijk en is dus handig meegenomen.

Let wel op dat hij het meest effectief op de PS2 is.

Op de PC en Xbox kan je niet alle 12 levels halen met deze glitch. ;)

Aangezien je de glitch in 'the johnson hous' probeerde kan het zijn dat je nog niet de missie 'Ryder' gehaald hebt.

Dat is wel een vereiste voor deze glitch.

Veel succes

MvG, GTA-fan2

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist dit ontdekt, ik weet niet of het al bekend was maar met de zoekfunctie heb ik niks kunnen vinden (wat ik raar vond maja)

In de Cluckin Bell zag ik dat op het scherm van de kassa niet Cluckin Bell staat maar Burger shot:

gallery12dl8.jpg

gallery13pn1.jpg

Dit kan misschien een bug zijn of een grapje van de makers (wat het mij lijkt) maar ik dacht ik laat wel ff zien.

Bewerkt: door The Brasco
Link to comment
Delen op andere websites

50040479bq4.png

nogal rare glitch

eerst vanaf het huis(save punt) zag ik de kleding van CJ over het hele scherm en toen ik buiten kwam dit :O

Dat heb ik ook wel eens gehad, ik weet ook niet hoe dat komt, maar toen ik hem opnieuw opstartte was alles weer normaal!

Dat heb ik wel eens gehad, meestal kreeg ik dat als ik Alt+Tab deed.

Maar soms kwam het doordat ik op Esc. drukte, rare fout is dat.

Greetz Ferryn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...