Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik zag op wikigta een Vigilante glitch, maar hoe werkt die eigenlijk?

Ik ben in een police gaan zitten en toen heb ik de Vigilante missies gestart, toen ben ik mijn huis binnengegaan maar het spel arresteerde de dieven niet, hoe kan dat?

Heej,

De vigilante glitch is een glitch waardoor het mogelijk word om de Politie submissie niet uit te voeren.

Mijn bescrijving:

- Je hebt een politievoertuig nodig, een HPV1000 is aan te raden.

- Start de submissie 'vigilante'.

- Ga bij een winkel staan, er is niet bepaald een aanrader maar ik maakte altijd gebruik van Binco bij grove street vlakbij.

- Start de submissie door R3 te klikken.

- Loop nouw een bepaald winkel binnen.

- je wacht totdat je nog zo een 8 secondes hebt en loopt weer naar buiten.

- stap in je wagen en weer eruit.

- Je loopt de winkel weer in.

- Je blijft dit doen totdat je alle 12 missies gehaald hebt.

Deze glitch is trouwens niet schadelijk en is dus handig meegenomen.

Let wel op dat hij het meest effectief op de PS2 is.

Op de PC en Xbox kan je niet alle 12 levels halen met deze glitch. ;)

Aangezien je de glitch in 'the johnson hous' probeerde kan het zijn dat je nog niet de missie 'Ryder' gehaald hebt.

Dat is wel een vereiste voor deze glitch.

Veel succes

MvG, GTA-fan2

Oh, dan heb ik net niet lang genoeg gewacht denk ik!!\

En nog bedankt!

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had ook nog een rare Glitch, ik had een RC Cam gespawnt en ik reed ermee rond, toen vroeg ik of er iemand in mijn gang wou komen en die kwam bij mij in de RC Cam zitten en die vloog toen met een paar salto's de lucht in!!!

Later reed ik per ongeluk tegen de muur en ik viel door de grond.

Dat zag er zo uit:

post-77623-1201359861_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekent was.

Ga naar het vliegveld en rijd met een auto naar het einde van de startbaan. (zover mogelijk weg bij de AT-400)

Rijd nu op volle snelheid naar de deur van de loods waar de AT-400 staat, zonder te stoppen rij je erheen.

Als je het goed doet zal je door de deur heenrijden en hoef je niet te wachten tot de deur open is als je de At-400 wil. ^_^

Edit: Ik heb dit voor de PC.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Ik zat een keertje na te denken, en toen kwam ik op een ideeétje.

Nou ik dacht zo van vette carmod.

Ik zet het in SA en dan ga ik GTA SA spelen: WTF!!!

Ik zag op dat plaatje het auto met normale wielen,

Maar als ik het in de spel ziet: Zie je het auto met 2 keer zo grotere wielen?

OTTO :tu:

Sorry, er staat 'VC' dat hoort eigenlijk 'SA' te zijn :7

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd en VC naar SA aangepast. Voortaan kun je dat laatste ook gewoon zelf doen met de "Bewerk"-knop. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Ik zat een keertje na te denken, en toen kwam ik op een ideeétje.

Nou ik dacht zo van vette carmod.

Ik zet het in SA en dan ga ik GTA SA spelen: WTF!!!

Ik zag op dat plaatje het auto met normale wielen,

Maar als ik het in de spel ziet: Zie je het auto met 2 keer zo grotere wielen?

OTTO :tu:

Sorry, er staat 'VC' dat hoort eigenlijk 'SA' te zijn :7

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd en VC naar SA aangepast. Voortaan kun je dat laatste ook gewoon zelf doen met de "Bewerk"-knop. <<<

Misschien komt dat omdat je de juiste lines niet hebt aangepast?

Ik denk dat je carcols eens moet nakijken ofzow...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een stomme glitch

Ik vloog met JetPack tegen een flat omhoog

Zat ik opeens in die flat, en die vuur stond vast en ik zat half in de flat, en opeens kwam ik weer eruit, ging die vastgezeten vuur ook weg :blink:

En een keer gooide ik een Oliebom, stond hij ff vast op 1 been en die andere half omhoog naar achter.. en je kon zo draaie :huh: Daarna deed hij weer normaal :ph34r:

dat gebeurt ook met die fotocamera

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de cijfers van de infernus veranderd en ik heb de noobmode,

ik trok heel snel op en toen viel ik door de grond Heen!!

Het was dicht bij de tunnel van LA Naar De kant van SF Op.!

Hoe kan dit, een Bug

Dank

Unmountable Tijmen :7

Bewerkt: door Bling
Samengevoegd met "Glitches & Bugs" topic.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook een rare bug, ik weet niet of deze al in dit forum staat:

Ik vloog een beetje rond met een jetpack en toen vloog ik per ongeluk over dat leger gebied in Las Venturas, ik werd beschoten door achtervolgraketten en mijn Health-balk was leeg en er bleven raketten komen, maar ik ging niet dood!

Later toen ik op de grond kwam en mijn jetpack uit deed viel ik dood op de grond :7 !

En als je met een jetpack rondvliegt en je wordt onderweg beschoten en je doet je jetpack later af zie je vaak dat CJ beweegt alsof hij door een geweer geraakt wordt!(Met zijn hand naar zijn buik of 1 van zijn schouders naar achter :Y )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in de missie van Saint marks bistro de code gedaan dat je heel hoog kunt springen en ik spring over een paar muurtjes heen en toen viel ik in een keer door de grond heen. Ik viel best wel lang en toen kwam ik in een soort van water terecht, maar ik zag het water niet dus het leek net of CJ aan het zweven was. Dat heb ik later ook gedaan en elke keer gebeurde hetzelfde. Dat is wel raar, ik denk dat ik over de grens van de Liberty city hidden interior ben gegaan of zo!?

ik kwam dat ook eens tegen en ik heb daar wat rond gezwommen ,en raar ik kwam een grote kraan tegen die je ook in de havens kunt vinden (container kraan ).ik kon wel niet dicht genoeg komen er was een soort van muur :bonk::cab::bonk:

Ja, dat had ik toen ook, maar ik deed de cheat dat alle auto's ontplofte want die vent die je daar moet vermoorden stond bij een auto en toen zat ik in een vliegtuig om terug naar Las Venturas te vliegen :bonk: :bonk: :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed eens met volle vaart in een steegje en daar kwam ik opeens het "sprunk, a taste of come" reclame-billboard tegen. Ik reed per ongeluk tegen en ineens zat het gat ,dat er normaal in de missie pas komt, al in. Jammer genoeg kon ik er niet uitvliegen, maar botste ik terug :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een zwaar irritante bug, ik word dus bij een terrytory aangevallen, ik ga er niet heen want die grove moet ook eens voor zichzelf zorgen, hebben ze hem dus overgenomen, word de hood gemengt met bijv. geel en groen, en dan vallen ze hem weer aan en dan ga ik er wel heen, heb ik ze dus verslagen krijg ik meteen gangwar op mijn kiezen om dat ik er vier heb gekilld, en ik heb ook wel eens (altijd :duh: ) dat de ballas in mijn hood zitten en de grove in hun hood, dan kill ik ze dus in MIJN hood en krijg een gangwar om een hood die ik voor 100% bezit dat is erg irritant, want als ik ze allemaal wil hebben moet ik dus eigenlijk ongeveer 100 territorys veroveren.

Dan duurt het spel een stuk langer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een zwaar irritante bug, ik word dus bij een terrytory aangevallen, ik ga er niet heen want die grove moet ook eens voor zichzelf zorgen, hebben ze hem dus overgenomen, word de hood gemengt met bijv. geel en groen, en dan vallen ze hem weer aan en dan ga ik er wel heen, heb ik ze dus verslagen krijg ik meteen gangwar op mijn kiezen om dat ik er vier heb gekilld, en ik heb ook wel eens (altijd :duh: ) dat de ballas in mijn hood zitten en de grove in hun hood, dan kill ik ze dus in MIJN hood en krijg een gangwar om een hood die ik voor 100% bezit dat is erg irritant, want als ik ze allemaal wil hebben moet ik dus eigenlijk ongeveer 100 territorys veroveren.

Dan duurt het spel een stuk langer.

Je hebt inderdaad gelijk dat de Grove voor zichzelf moet zorgen omdat heel lang

duurt voordat je alles veroverd hebt.

En dat incident van dat Ballas in je territorium kan soms gebeuren.

Je maakt een paar dood en je moet weer een hood veroveren.

Misschien is het een bug/foutje in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...