Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Misschien niet voor dit topic maargoed:

Ik viel per ongeluk van die grote dam af. Vlak langs de muur. (verstapte me). Ik boos want was bezig met oysters zoeken en had niet opgeslagen en ging er vanuit dat ik te pletter viel. Had geen armor want was kort daarvoor opgepakt.

Wat bleek:

Ik had ineens full Armor! toen ik neerkwam.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien niet voor dit topic maargoed:

Ik viel per ongeluk van die grote dam af. Vlak langs de muur. (verstapte me). Ik boos want was bezig met oysters zoeken en had niet opgeslagen en ging er vanuit dat ik te pletter viel. Had geen armor want was kort daarvoor opgepakt.

Wat bleek:

Ik had ineens full Armor! toen ik neerkwam.

:Y

Dat heb ik nog nooit gezien, gehad of gehoord!

Hoe ging dat precies, misschien een heel toevallig ontdekte bug of zo :Y !

Ik vind het verhaal erg raar :Y !

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet voor dit topic maargoed:

Ik viel per ongeluk van die grote dam af. Vlak langs de muur. (verstapte me). Ik boos want was bezig met oysters zoeken en had niet opgeslagen en ging er vanuit dat ik te pletter viel. Had geen armor want was kort daarvoor opgepakt.

Wat bleek:

Ik had ineens full Armor! toen ik neerkwam.

:Y

Dat heb ik nog nooit gezien, gehad of gehoord!

Hoe ging dat precies, misschien een heel toevallig ontdekte bug of zo :Y !

Ik vind het verhaal erg raar :Y !

Nou, ik stond aan de westkant van de dam, aan het begin. Aan de andere kant dreef zo'n waterhelikopter die ik hebben wou. Dus dacht ff in het water te springen en er heen te zwemmen.

Ik kon niet van de dam springen vanaf die plek want dan viel ik te pletter daar beneden. Dus wou langs een soort richel langs de berg lopen om in het water te springen. Maar viel van die richel en voila, armor.

Misschien snap je geen f%^ck van wat ik typ maar zo ging het.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf dacht ik dat het niet uitmaakt of je een armor hebt of niet als je van een heel hoog punt op de grond valt. Ik heb al een tijdje geen SA gespeeld omdat m'n playstation raar doet dus ik kan het mis hebben.

Ja, dat klopt, een kogelvrij vest werkt in het echt niet als je valt, dus de makers hebben dit in Gta sa ook zo gemaakt. :Y:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik had ook eens glitch bij die missie up,up and away had je zo,n leviathan mat magneet toen ik klaar was met die missie

stond leviathan met die magneet er nog onder ik stopte hem in een garage...Later toen ik terugkwam had hij geen magneet meer .. :bonk: raar

Ps: dit is niet verzonnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een hele vreemde glitch. Ik ging met 2 homies met een marquis vaaren. Ik ging een strandje op (met mijn boot). Mijn bootje begon natuurlijk weer terug glijden in het water. Ik sprong eruit, maar mijn homies bleven staan :? . Ik ging een stukje lopen. Toen ik me omkeerde, zag ik mijn bootje wegvaren (met mijn homies). Ik ga die boot achterna, maar hij stopt niet en vaart net als gescripte boten :? . Ik pakte een squalo en ging die bootje achterna. Ik blies hem op, toen begon ie heel zachjes snelheid verliezen. Ik sprong erop om te kijken hoe het met mijn vrienden gaat en toen ondekte ik iets vreemds. Die vierkantje boven hun hoofd was zwart, maar ze bewogen nog steeds met hun handen en hoofden :?:?:? !!! Ik heb dit al eerder gehad met een tropic.

Screen: zombiesmv9.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Heel vaak, 'kom' ik motors vooral tegen die rijden zonder bestuurder.

Dat is als je iemand van een motor af beukt en je rijd dan een stuk weg, als je een stukje verderop rijd zie je dat peds uit het zicht verdwijnen, als hij net zijn motor optilt en weg wil rijden als hij uit het zicht verdwijnt, en hij rijdt je dan weer voorbij is de ped onzichtbaar. Je kunt hem nog wel doodschieten en in de replay zit hij nog steeds op de motor. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een geweer loopt die je dubbel hebt (als je hitman bent dan) kan het soms als je loopt en schiet en je loopt met je linkerhand ergens tegenaan, dat je linkerhand meebeweegt en helemaal in het rond schiet :bonk: .

Hier een foto:

post-77623-1204310410_thumb.jpg

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

In de missie "end of the line" moet je met een S.W.A.T tank een gebouw inrijden.

Maar ik reed overlaatst met een auto of eender welk voertuig tegen diezelfde muur.

En ja ja.Ik reed het gebouw binnen. :dans: Een nadeel is dat wanneer je hier in bent gereden je door de grond zal zakken en dus in het niets vallen.Na een tijdje ben je terug op straat en ondervind je hier dus niets meer van.

Ik ben een PS2 gamer en dus weet ik niet zeker of dit in de PC of Xbox versie ook kan.

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie "end of the line" moet je met een S.W.A.T tank een gebouw inrijden.

Maar ik reed overlaatst met een auto of eender welk voertuig tegen diezelfde muur.

En ja ja.Ik reed het gebouw binnen. :dans: Een nadeel is dat wanneer je hier in bent gereden je door de grond zal zakken en dus in het niets vallen.Na een tijdje ben je terug op straat en ondervind je hier dus niets meer van.

Ik ben een PS2 gamer en dus weet ik niet zeker of dit in de PC of Xbox versie ook kan.

Ook bij de brug die wordt ingereden bij de "End Of The Line" missie(aan "the grove") is dit ook het geval. Je kan er met eender welke auto door rijden. Maar wel enkel aan het stukje waar Tenpenny er door reed met zijn brandweerwagen!

Link to comment
Delen op andere websites

in los santos is er een tattoo man bij de pizza winkel en old reece kapperzaak dus ik ga in die tattoo winkel en kijk met mijn sniper in de spiegel dus ik ben deheletijd aan het in en uitzoomen dus zie ik opeens een man in de spiegel geen cj geen tattoo man dus ik probeer hem neer te schieten maar dat gaat niet ook bij andere tattoo winkels lukt het

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...