Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

in los santos is er een tattoo man bij de pizza winkel en old reece kapperzaak dus ik ga in die tattoo winkel en kijk met mijn sniper in de spiegel dus ik ben deheletijd aan het in en uitzoomen dus zie ik opeens een man in de spiegel geen cj geen tattoo man dus ik probeer hem neer te schieten maar dat gaat niet ook bij andere tattoo winkels lukt het

als je nog ff goed inzoomt met de camera komt er als het goed is een sexshop te voor schijn, vandaar dat je dus die man zag

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

in los santos is er een tattoo man bij de pizza winkel en old reece kapperzaak dus ik ga in die tattoo winkel en kijk met mijn sniper in de spiegel dus ik ben deheletijd aan het in en uitzoomen dus zie ik opeens een man in de spiegel geen cj geen tattoo man dus ik probeer hem neer te schieten maar dat gaat niet ook bij andere tattoo winkels lukt het

als je nog ff goed inzoomt met de camera komt er als het goed is een sexshop te voor schijn, vandaar dat je dus die man zag

oke dan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net iets raars, ik had die cheat ingetypt dat je super hoog kunt springen en toen ging ik het huis in prickle pine in( in LV bij michelle in de buurt). Ik sprong er wat rond en toen sprong ik door het dak heen, ik viel toen ongeveer 10 seconden en toen kwam ik op een raar stuk land terecht, ik had de paramedic missies al gedaan dus ik ging niet dood.

Ik was toen op een heel stuk leeg land met huizen en ook een paar huizen die je niet kunt zien. Er lag ook een geweer en een kogelvrij vest.

Ik deed later hetzelfde en toen ging ik weer door het dak en kwam weer op dat stuk land terecht.

Ik sprong door het dak heen links langs de deur. En ik heb San Andreas op de PC :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of de territory glitch ook werkt op de platinum versie van gta sa?

oja ik had denise eens een keertje gedumpt en daarna wat missies gedaan, en toen ik ff over het spoor reed vlakbij die basketbal plek kwam ik denise tegen :puh:

Toen hebk haar afgemaakt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand of de territory glitch ook werkt op de platinum versie van gta sa?
Ik neem aan dat je de PS-2 platinum verise bedoelt? Nee, de glitch is daar - tot mijn spijt - verholpen. Ik heb ooit uren gevlogen, keek ik op het forum. Las ik net dat het op de Platinum PS-2 versie verholpen is. :(
Link to comment
Delen op andere websites

dit is wel de bekendste glitch

kaartje9py.png

bij de zwembad muur kun je er door heen

daarmee kan je naar area 69 ondergrondse deel. vlieg er naar toe met jetpak als je door de mur bent gelopen als je daar bent zie je area 69 ondergronds laat je dan vallen en je bent erin met armor minigun en combat shotgun en heel veel agentjes. en de jetpack ook.

>>> Door Bling: Let je even op de datum van de post die je quote? <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net iets raars, ik had die cheat ingetypt dat je super hoog kunt springen en toen ging ik het huis in prickle pine in( in LV bij michelle in de buurt). Ik sprong er wat rond en toen sprong ik door het dak heen, ik viel toen ongeveer 10 seconden en toen kwam ik op een raar stuk land terecht, ik had de paramedic missies al gedaan dus ik ging niet dood.

Ik was toen op een heel stuk leeg land met huizen en ook een paar huizen die je niet kunt zien. Er lag ook een geweer en een kogelvrij vest.

Ik deed later hetzelfde en toen ging ik weer door het dak en kwam weer op dat stuk land terecht.

Ik sprong door het dak heen links langs de deur. En ik heb San Andreas op de PC :Y .

dat is een deel in LS ben ik ook geweest heel vaag, :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan ook als je net voor de deur staat en je schiet tegen de spiegel dan vlieg je door de deur.

maar toen ik net het menu uitzette kreeg ik dit post-65751-1205677948_thumb.jpg

daarnet stond er K-DST

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

dat kan ook als je net voor de deur staat en je schiet tegen de spiegel dan vlieg je door de deur.

maar toen ik net het menu uitzette kreeg ik dit post-65751-1205677948_thumb.jpg

daarnet stond er K-DST

Hé, dat heb ik ook al gehad, maar dan met RadioX :?

Dat was toen ik in het grove huis stond en naar buiten ging. Ik denk dat ik ook net het menu had geopend, maar dat weet ik niet zeker meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging dood met gta sa

en toen kwam ik bij het zieken huis en toe nkwam er wat info dat is irri

toe startte ik noobmode op en ging naar wantedlevel control en deehj never

en toen kon ik orndlopen terwijl die kut tekst er was en ik spawnde een auto egt lol

en toen was die tekst weg toen ging ik op ene politie schieten en hij draaft weg iedereen draafde weg alle politie agenten enzo ook op de motor en auto

egt lol ik heb screens:

post-79417-1205919064_thumb.jpg

post-79417-1205919105_thumb.jpg

En politie:

post-79417-1205919165_thumb.jpg

post-79417-1205919198_thumb.jpg

post-79417-1205919224_thumb.jpg

en ff lol

post-79417-1205919271_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Big Smoke's Crack Palace?

BigSmokesCrackPalace.jpg

Dit is na de missie The End of the Line

Big Smoke's Crack Palace ziet er alleen zo uit bij gedownloade savegames. Als je zelf een savegame start en alle missies haalt kan je na End of the Line nog gewoon naar binnen daar...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...