Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

Ik heb 2 bugs:

1.Ik zat in de Sweeper,dat veegwagentje.

Als CJ in een auto zit,heeft hij automatisch een geweer in zijn handen,en als je in de Sweeper zit,steekt het geweer een stuk uit de voorruit.

2.En bij die politie Ranger is de linker koplamp minder fel...

Kijk zelf maar eens,ik heb namelijk geen screens omdat ik het op de xbox speel.

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik en dinish hebben een glitch ontdekt bij het big pointy building. We hebbe er ook een plaatje van.

Als je in het gebouw gaat kom je op de top. Dan gooi je remote bommen naar beneden aan de kant van de valets. Als je dan naar benenden springt dan zul je zien dat de bommen rondraairen en zichzelf verplaatsen.

We hebben een gekke poppetje gebruikt maar dat kan je toch niks schelen.

Als deze glitch al ontdekt was dan verwijder je dit maar.

post-63163-1206215491_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wiekash en dinish? Een plaatje ervan? Ik zie geen ronddraaiende bommen die zichzelf verplaatsen, ofzo. Een gekke poppetje dat me niks kan schelen? Als ik eerlijk ben, ben je behoorlijk vaag bezig. Je afbeelding bewijst niks. Hoe wou je sowieso een afbeelding maken van dingen die ronddraaien en zich verplaatsen? Wat dacht je van een filmpje? Ik bedoel, dit bewijs bewijst dus helemaal niks...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag laatst in een filmpje dat iemand in de garage reed terwijl hij zijn auto aan het tunen was. Weet iemand misschien of dit mogelijk is en zo ja, hoe moet dat dan?

Dit is inderdaad mogelijk, maar hoe je het doet weet ik niet. Ik heb het zelf eens gehad en ik hield het gas en toen het scherm zwart werd en je de garage inging. Ik weet niet of het werkt, maar proberen kan altijd.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wiekash en dinish? Een plaatje ervan? Ik zie geen ronddraaiende bommen die zichzelf verplaatsen, ofzo. Een gekke poppetje dat me niks kan schelen? Als ik eerlijk ben, ben je behoorlijk vaag bezig. Je afbeelding bewijst niks. Hoe wou je sowieso een afbeelding maken van dingen die ronddraaien en zich verplaatsen? Wat dacht je van een filmpje? Ik bedoel, dit bewijs bewijst dus helemaal niks...

het is wel waar ik het vaker meegemaakt als je het niet gelooft probeer zelf het lukt niet elke keer je moet het een paar keer proberen

Bewerkt: door dinish
Link to comment
Delen op andere websites

Als je met een bullet(heb nog geen andere auto geprobeerd) op het vliegveld van San Fierro vanaf de Beagle op je hardst tegen het huisje bij de poort onder de verkeerstoren aan rijd dan ga je door de muur heen en kom je in het hokje te zitten met je auto. Het vreemde is dat die man die altijd zegt van ''pilots are getting younger these days'' gewoon in het hokje staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is de boel nog niet goed geladen, ditzelfde komt voor als je op het Las Venturas Airport langs de opstijgbaan keihard (van de noord naar de zuid) naar de deur van de loods waarin de AT-400 staat rijd, dan zul je door de deur heenvliegen. ;)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is de boel nog niet goed geladen, ditzelfde komt voor als je op het Las Venturas Airport langs de opstijgbaan keihard (van de noord naar de zuid) naar de deur van de loods waarin de AT-400 staat rijd, dan zul je door de deur heenvliegen. ;)

Ik heb het 3 keer geprobeerd en het lukte alle 3 de keren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik een keer gehad bij een vriend van mij maar toen met een hydra... het beeld stotterde door het vliegen en toen vloog ik door en duikvlucht door de grond en toen onder de grond vloog ik weer op de grond zonder hydra...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een glitch gevonden.

Ik was wat aan het stunten met mijn rpg en toen belande ik op een gebouw en zakte ik daar door het plafond heen. En na een paar seconden kwam ik ergens anders terecht een straatje verder. heb er wat fotos van gemaakt:

http://img376.imageshack.us/my.php?image=fotos0165sp0.jpg

http://img201.imageshack.us/my.php?image=fotos0168ar1.jpg

http://img185.imageshack.us/my.php?image=sfbugcc3.jpg

ps: bedankt voor et verplaatsen :)

Bewerkt: door stargate_4ever
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...