eggie123 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 srry,... maar kdacht dat dat onder bugs viel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik stond in dillimore.. en stapte in een rancher en die vloog opeens verticaal in de lucht en daarna horisontaal zoals een hydra :huh: vaag srry,... maar kdacht dat dat onder bugs viel wink.gif heb je dat verzonnen of heb je dat echt meegemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ok glitches he, ok heel veeeeeel he? Alles is open: Begin een nieuw spel kijk de filmpjes todat je bij het filmpje komt waarbij je uit de auto wordt gegooid, voordat je de auto uit wordt gegooid voer je de jetpack cheat in. Je blijft in de auto zitten en sterft daaran is alles open (onderonder Didier Sachs aan het begin van het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik stond in dillimore.. en stapte in een rancher en die vloog opeens verticaal in de lucht en daarna horisontaal zoals een hydra :huh: vaag srry,... maar kdacht dat dat onder bugs viel wink.gif heb je dat verzonnen of heb je dat echt meegemaakt? dat heb ik serieus echt meegemaakt... kstond eerst 2 min versuft naar de tv te kijken :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Ik heb het een keertje gehad dat ik zo'n mod garage in ging en ik moest op boven en beneden drukken, opeens als ik op de pijltjes drukte de auto ging dan naar voren. Waarschijnlijk een foutje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yourself Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ik heb zojuist een glitch gevonden hoe je onder de map komt. je gaat naar de vank hoff hotel. kaart om de hoek licht daar een ondergrondse parkeer plaats, je typt de code voor de jetpack in, je vliegt tegen het plafont aan en je vliegt naar de uitgang bij de "tunnel" naar buiten toe ga je door het plafont heen en zit je in het gebouw ga een stukje naar rechts tot het helemaal open onder je is en laat je naar beneden zakken.... tada je zit onder de map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Recht.... er zijn heeel erg veel manieren om onder de kaart te gaan, er valt niet veel te doen behalve area 69 te bezoeken en Plastics factory en Dillimore gasstation. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb net gehad was ik bij dat stadion in san fierro had ik die missie gehaald met die bloodring banger. ga ik naar buiten staat hij daar rijd ik er in rijd ik die twee kraapjes om verdwijnen ze in een keer in de grond <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik had een Ranger en een Ambulance in mijn garage in grove street gezet en wou en nog een fiets tussen krijgen. Ik friemelde hem ertussen en ik zat ook onder de map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) ik was op ballas aan ut knallen... ging der eentje de grond in.. met van die lange armen ofzow <_< gek gezicht Bewerkt: 27 juni 2005 door eggie123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Als je rent met een fototoestel in je hand maakt heel snel een foto en houd de ren knop gewoon ingedrukt, dan gaat hij een beetje vaag rennen ziet er best leuk uit. ga ik naar buiten staat hij daar rijd ik er in rijd ik die twee kraapjes om verdwijnen ze in een keer in de grond Dat is geen bug maar dat is normaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Hier heb je een van de beste glitch (ik heb hem zelf gevonden ) Start een nieuw spel, kijk de filmpjes. Je wordt opgepakt en in de politieauto geduwd, daarna rijden ze je naar Ballas Territory terwijl je dit filmpje ziet moet je jetpack cheat invoeren= rocketman (voor de pc maar het werkt ook op ps2). Als je dit hebt gedaan wordt je niet de auto uitgegooid maar blijf je erin zitten en sterf je. Nu zijn alle winkels al open voordat je begint, en alle gebouwen waarin je in missie's in moet zijn ook open zoals: Crack Den Vagos Clan House (van missie burning desire) Jizzy''s pleasure domes etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Die was al bekent ja een tijdje, maar het is wel een leuke glitch. (goed dat je hem zelf heb gevonden) Bewerkt: 27 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ik bedoel niet van Hij was al belkend maar ik heb hem daarna gevonden, ik heb hem namelijk als eerste gevonden volgens mij heb ik hem hier als een keer gepost kan best . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Hey, Ik was wat aan het rondturen tot ik in de Tierra Robada was.(aan dat strand) Ik zag iets wegrijden en ging kijken was het toch wel een hovercraft zeker! :blink: en er zat geen mannetje in. :o ik ben daarna nogmaals gaan kijken en het was er weer! Bewerkt: 27 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.