Jump to content

Glitches & Bugs


X-Zero

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    33

  • Juju

    29

  • MartyCeha

    25

  • Bling

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je kan zien dat er niemand inzit, je hebt hem waarschijnlijk dus zelf zo neergezet. bij GTA VC was ik met mijn heli aant overvliegen op het vliegveld, dat vliegtuig dat normaal land en weer opstijgt bleef gewoon doorreiden.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is abandoned airstrip? het vliegveld?

Ja, het Abandoned Airstrip is het vliegveld, genaamd Verdant Meadows. Je krijgt hier de flying school, en enkele missies. ;)

De missie's zijn N.O.E. Stowaway Black Project en Green Goo. De green goo wordt beschout als bloed van aliens :schater:

tijdens de missie Stowaway praten de bewakers op de Andromada een buitenaardse taal.

Bron: WikiGTA

>>> Door -Matthijs-: Dat zal best, maar daar wordt niet om gevraagd en tevens is het niet nodig om hier nog weer verder over door te gaan, hetgeen je reactie overbodig maakt. Gebruik ten tweede in het vervolg even de “Bewerk-knop”, aangezien het ook niet nodig is om twee keer achter elkaar te posten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zien dat er niemand inzit, je hebt hem waarschijnlijk dus zelf zo neergezet. bij GTA VC was ik met mijn heli aant overvliegen op het vliegveld, dat vliegtuig dat normaal land en weer opstijgt bleef gewoon doorreiden.

In welke? In die blauwe zit wel iemand, en die staat verkeerd om op de weg. Dat je niemand in de taxi ziet zitten boeit geen reet, hij rijd wel de goede kant op.

Het gaat erom dat die blauwe auto tegen het verkeer in staat met een ped erin. (2 zelfs!) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n windding is heus geen glitch of bug.

Is gewoon een stukje Real Life,in het echt zie je die dingen namelijk ook,dus wat is er mis mee??

van ver lijkt het alsof het waait maar als je dichtbij komt gaat het weer omlaag

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n windding is heus geen glitch of bug.

Is gewoon een stukje Real Life,in het echt zie je die dingen namelijk ook,dus wat is er mis mee??

van ver lijkt het alsof het waait maar als je dichtbij komt gaat het weer omlaag

Ten eerste: Dat lijkt me geen bug.

Ten tweede: Zal handig zijn als je dat erbij zei ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze bug al bekend is maar als je een motor gebruikt (heb het aleen op nrg geprobeerd werkt wss ook op andere motoren) en dan een jetpack heb je een jetpack motor:D ziet er stoer uit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze bug al bekend is maar als je een motor gebruikt (heb het aleen op nrg geprobeerd werkt wss ook op andere motoren) en dan een jetpack heb je een jetpack motor:D ziet er stoer uit

jep, was al bekend, en werkt wel degelijk bij alle moto's dacht ik, en zelfs ook bij bepaalde auto's had ik ergens gehoord. (maar totaal niet zeker van dit laatste)

wel cool als je het zelf zo ontdekt hebt :tu:

greetz_ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het ook heel soms? Dat je tegen een gebouw loopt en je opeens honderen meters naar beneden valt?

Vertel het over jou belevenis.

Zelf heb ik het ook een paar keer gehad:

1. een keer fietste ik over straat en bunnyhopte tegen een lantaarnpaal, waardoor ik honderen meters naar beneden viel

2. bij madd doggs huis met jetpack tegen de ramen vliegen, kom je onder de grond.

Als je onder de grond bent, vlieg naar legerbasis, eronder en vlieg ertegenaan, je bent er nu in

>>> Door -Matthijs-: Topic samengevoegd met het Glitches & Bugs topic. Hier kun je namelijk al je ei kwijt over dit onderwerp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat je de cheat hebt gedaan van: Geen poltie achter je aan... Normaal gesproken zou de politie achter je aan komen nadat je er over heen bent gereden alleen door de cheat gebeurd dat niet... Je moet dan een hele tijd wachten totdat de onzichtbare wanted-levels weg zijn... Dus het komt allemaal door de cheat...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat je de cheat hebt gedaan van: Geen poltie achter je aan... Normaal gesproken zou de politie achter je aan komen nadat je er over heen bent gereden alleen door de cheat gebeurd dat niet... Je moet dan een hele tijd wachten totdat de onzichtbare wanted-levels weg zijn... Dus het komt allemaal door de cheat...

je kan dan toch ook gewoon ff naar park&spray/payandspray gaan?/cop bribe's?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...